Monajenten Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Hei! Jeg lurer på hva dere tenker er best På bloggen min så har jeg kategorier som middag, dessert etc., men også hovedingredienser som gulrot, kylling etc. Nå skal jeg begynne å legge ut litt barnemat også og skal selvsagt legge dem i kategorien barnemat. Men det jeg lurer på er om jeg skal skrive på hovedingrediensene der også. Ser både fordeler og ulemper med det, for hvis noen er interessert i barnematen syns de kanskje det er greit å kunne på inn på ingredienser også. Men samtidig, hvis det er noen som ikke er interessert, er det gjerne dumt om de klikker seg inn på en ingrediens og det kommer opp barnemat. Hva tenker dere?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Her i huset spise barn og voksne den samme maten. Har aldri skjønt greia med 'barnemat' Anonymous poster hash: c6049...579
Monajenten Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2014 Her i huset spise barn og voksne den samme maten. Har aldri skjønt greia med 'barnemat' Anonymous poster hash: c6049...579 Ok, men det var ikke det jeg spurte om Dette er snakk om ordentlig mat tilpasset små mager, ikke verre enn det
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Hva med å lage en ny side og legg all barnemat der? Anonymous poster hash: 54aad...4e9
Monajenten Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2014 Hva med å lage en ny side og legg all barnemat der? Anonymous poster hash: 54aad...4e9 Takk for forslag! Kanskje jeg kan gjøre det ja, ingen dum idé
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå