Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Noen som har gjort det samme? Skrev en tråd i går om smerter nederst i magen, var hos legen i dag, da hadde det blitt verre. Ble sendt på sykehus hvor de stakk en kanyle/slange i magen min og tappet rundt 0,7 l. De skulle sende det til lab(?) for å sjekke om det var noe unormalt. Regna med at det var en cyste som hadde sprukket, eller flere., Hvor lang tid tar det før man får svar på det? Og når kan jeg regne med å bli mindre øm der de stakk? Anonymous poster hash: 0c776...d7f
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Det kan nok være en cyste ja. Det tar vel ca 2-6 dager før du før svar. Spørs litt hva de skal se etter. Ta paracet el ibux mot smertene. Det går fort over siden det bare er ett stikk. Anonymous poster hash: 91ff8...3b8
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Tusen takk for svar Det er bedre i dag, så da regner jeg med det går rette veien. Så er det bare å vente på svar fra legen.. Anonymous poster hash: 0c776...d7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå