Elskerhøsten2014 Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Hva abefaler dere? han bruker 23 i sko
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Stor størrelse til så liten... Eller. Alt er vel normalt ,men mange av de mykeste babyskoene går vel bare opp til størrelse 22 eller 23. Er det vårsko eller overgangssko du vil ha? Til tørt vær er vi veldi fornøyd med see kai run sine sko (selges f.eks på unikebarn.com, størrelsene kan du måle på see kai sine nettsider). Er også fornøyd med noen Adidas goretexsko fra skoringen nå i overgangsårstiden. De er vanntette. Anonymous poster hash: 1eec4...9a4
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Er superfornøyd med superfit sine skinnsko, høyt skaft og myke samtidig som de gir god støtte
Elskerhøsten2014 Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2014 Anonym han har store føtter,må ta av sokkene også,hvis han skal få plass. Overgangsko kanskje, i alle fall gode vår sko
Elskerhøsten2014 Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2014 Gulltopp : er de lette og gå i da?
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 12. mars 2014 #6 Skrevet 12. mars 2014 Gulltopp : er de lette og gå i da? Kjempe lette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå