Gå til innhold

sko til en på 13 mnd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva abefaler dere? han bruker 23 i sko

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor størrelse til så liten... Eller. Alt er vel normalt ,men mange av de mykeste babyskoene går vel bare opp til størrelse 22 eller 23. Er det vårsko eller overgangssko du vil ha? Til tørt vær er vi veldi fornøyd med see kai run sine sko (selges f.eks på unikebarn.com, størrelsene kan du måle på see kai sine nettsider). Er også fornøyd med noen Adidas goretexsko fra skoringen nå i overgangsårstiden. De er vanntette.

 

Anonymous poster hash: 1eec4...9a4

Skrevet

Er superfornøyd med superfit sine skinnsko, høyt skaft og myke samtidig som de gir god støtte :)

Skrevet

Anonym han har store føtter,må ta av sokkene også,hvis han skal få plass. Overgangsko kanskje, i alle fall gode vår sko

Skrevet

Gulltopp : er de lette og gå i da?

Skrevet

Gulltopp : er de lette og gå i da?

Kjempe lette :)

Skrevet

Takk,skal ta en titt da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...