Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Vi har vært sammen i 6 år, har to barn. Men absolutt alt irriterer meg med han for tiden han er verdens snilleste, og prøver å si det til meg selv.. Måten han vasker opp på, hvor mye han sitter på tlf/data, hvor mye han roter, en spesiell grimase han gjør, at han snakker med mamma/pappa hver dag osv osv. Vi har ikke hatt sex på et år, og det frister meg ikke NOE! bare tanken gjør meg uvel nesten. Han er en kjekk mann så ikke noe der.. Er dette et tegn på at vi må gjøre det slutt? Har en liten baby og, så vil ikke pga barna.. Anonymous poster hash: 10594...170
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Er du bitter for noe? Har det skjedd noe i forholdet? Stillhet over lang tid kan føre til at en nesten hater partneren... om en ikke får snakket om følelser... Anonymous poster hash: ae209...5c6
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Her må det ligge en grunn bak. Man blir ikke så irritert på en nær person uten at noe har skjedd. Jeg har hatt slike følelser da jeg var samboer. Til og med måten han kokte kaffi på irriterte vettet av meg. Det lå mye bak før slike småting ble store problemer. Anonymous poster hash: 93714...987
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå