Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Min far bor i skogen helt alene. Og det ser ikke ut hos han. Søppel opp etter veggene, gammel mat i kjøleskapet, gamle røyksnipper ligger utenfor ovnen, vinduene er helt møkkete så en ikke ser inn omtrent. (Bare en liten bit ren så han kan se ut) Gammelt kyllingben blant annet ligger bare kastet i sofaen og lista fortsetter... Jeg har null kontakt med han da han ikke er frisk... Men vet av sikre kilder at det er slik her. Dette har blitt gjort fordi han skal ruinere min mor økonomi etter at hun skilte seg for noen år siden, derfor ødelegger han huset også... Og seg selv, ikke minst... Noe jeg kan gjøre?? Melde ifra?? vært slik i flere år, og kan umulig være bra... Anonymous poster hash: 08156...945
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 etter at de* skilte seg* Anonymous poster hash: 08156...945
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Snakke med kommuneoverlegen? Hvis du tenker at han er psykisk syk... Så kan de ta en tur og vurdere forholdene. Anonymous poster hash: 79a00...8b9
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Du kan melde inn bekymring til fastlegen. Vi gjorde det på mamma og hun ble til slutt tvangsinnlagt. Leiligheten måtte saneres og hun måtte få psykologi og helsehjelp. Anonymous poster hash: db03f...3d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå