Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Jeg skal på intervju for en avdelingslederstilling. Er ung, og vil gjerne unngå å kle meg for "barnslig" hvis dere skjønner... Og så skal jeg tilfeldigvis til frisøren noen dager før jeg skal på intervjuet, har skulderlangt hår nå som jeg er veldig lei av og hadde tenkt å gi frisøren litt frie hender...nå tenker jeg at jeg burde bruke denne anledningen til kanskje å få en frisyre som kan være med på å understreke at jeg er voksen selv om jeg er ung, hvis noen skjønner. Anonymous poster hash: c90dd...6fb
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Jeans, topp og en dressjakke gjør deg litt formell, men fortsatt ikke oppressa Eller en dressbukse med topp og skjerf for eksempel Anonymous poster hash: 2c999...fe0
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Lilla hår, lilla klær, lilla sminke, lilla veske, lilla mobil.... Ja, stort sett litt annet i klærne og, men matcher alltid og er kjempestilig!! Anonymous poster hash: 4ec81...aa2
MissZanta Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Jeg er mellom leder/ daglig leder og jeg lever i min svarte dressjakke med kule topper, smykke og enten svarte bukser eller mørk jeans med støvletter/boots. Naturlig sminke - lepestift
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Ja nå kan jeg angre på at jeg ikke kjøpte den dressjakken samboer ville prakke på meg i jula Har veldig lite formelle klær, jobber innen helse og er vant til arbeidsklær...og på noen slike plasser går avd.leder i slike klær og andre plasser i sivil...vet ikke hva som gjelder her... Tror uansett ikke jeg får stillingen, ble veldig overrasket over at jeg ble innkalt til intervju i det store og hele...men tenkte nå å gjøre mitt beste, fra fremtoning til intellektuelt innhold Anonymous poster hash: c90dd...6fb
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #6 Skrevet 12. mars 2014 Kler seg moteriktig og .. pent! Merkeklær... alltid velstelt hår... Anonymous poster hash: 88d46...46e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå