Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Babyen min på 11 mnd bæsjer alt fra 7-15 ganger pr dag. Gråter hver kveld pga det som virker som magesmerter, kommer mye luft, strammer hele kroppen og hyler av smerte. men på dagen blid som en sol og viser ingen tegn til magevondt forutenom all bæsjingen. Drikker nutramigen pga mistanke om melkeallergi (søsken og foreldre med det pluss viste symptomer på det som baby) så holdes unna alt av melkeprodukter, så er ikke det som lager magesmertene. Vi har prøvd babymassasje, minifom, sukkervann, varmt bad, alt føles det ut som. Får så vondt i meg og vet ikke lenger hva vi kan gjøre. Noen andre som har opplevd dette? Hva var isåfall årsaken? Hvor lenge må de plages før lege tar noe sånt på alvor? Anonymous poster hash: 55e2b...2e4
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Her ville jeg mistenkt glutenallergi. Men du må ikke gi deg mtp lege. Bestille time privat kanskje? Anonymous poster hash: 2ab1e...ba4
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Har egentlig verdens beste fastlege, men som er ute i permisjon for tiden så har blitt satt hos vikarlege. Føler ikke vikaren forstår hvorfor jeg er der, når babyen bare sitter å smiler og ler, har ikke tatt noen prøver, ingenting. Er ingen private leger her jeg bor (liten by), men kan helsestasjonen hjelpe meg? Iallefall med råd kanskje? Anonymous poster hash: 55e2b...2e4
It's all about me Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Be om å testes for cøliaki. Det gir slike plager. Min fikk selv diagnosen på den alderen.
Mammaaaa? Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Hva slags farge har bæsjen? Sliter med samme problemet her. Guttungen har aldri fått den faste avføringen. Istedet har vi diaré flere ganger daglig. Skifter mellom grønn og svart og alt midt imellom.. :/ Han er 14 mnd. Vi har prøvd laktosefri kost uten at det hjalp.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 Hva slags farge har bæsjen? Sliter med samme problemet her. Guttungen har aldri fått den faste avføringen. Istedet har vi diaré flere ganger daglig. Skifter mellom grønn og svart og alt midt imellom.. :/ Han er 14 mnd. Vi har prøvd laktosefri kost uten at det hjalp. Vanlig farge, men oppkastlignende lukt og veldig løs. I tillegg er hun hele tiden rød nedentil (underlivet,ikke rumpa). Har prøvd alt av kremer, men blir ikke kvitt det. Enten er hun knallrød eller så har hun masse prikker. Anonymous poster hash: 55e2b...2e4
samlex Skrevet 13. mars 2014 #7 Skrevet 13. mars 2014 Må bare nevne bleie. Har erfart samme med luftsmerter, og det viste seg at bleier ble strammet for mye rundt magen.
Honningmelon Skrevet 13. mars 2014 #8 Skrevet 13. mars 2014 Her må du bare kjøre på hos legen. Det er ikke normalt å ha så mye avføring hver dag. Eet er tydelig at det er noe som ikke er som det skal. Dra til legen å be om utredning.
Mammaaaa? Skrevet 13. mars 2014 #9 Skrevet 13. mars 2014 Vi har prøvd det meste av bleier på markedet tror jeg.. Han er også rød, men ikke ekstremt om du skjønner. Lukta er ubeskrivelig.. :/ Lukter gammelt, nesten som en er råtten i magen.. Er ikke "vanndiare" her heller, bare veldig veldig løst. Vi skal ha ham med til legen om et par uker. Har nesten lyst å legge ei bæsjebleie på pulten hans så han kan se hvor galt det er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå