Gå til innhold

Jeg tenker å ta en tatovering som denne *bilde* Hvordan..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gå fem ?

Ønsker å ha en "sugarskull" versjon av meg selv i profil. Fra brystene og opp.

Holder det å prøve å ta bilde av meg selv, eller bør jeg bruke fotograf?

Vil finne litt ut av dette før jeg møter opp i studio.

Tips?

Anonymous poster hash: dc71d...ef3

post-42-0-28662000-1394654754_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et fint og tydelig bilde av deg selv bør holde, altså, du trenger nok ikke gå til fotograf. Ta med deg bilde i studio og for guds skyld, undersøk studio nøye før du bestemmer deg for en slik tattoo bør ikke en hvem-som-helst lærling ta. :)

Skrevet

skal du ta tattoo i oslo vet jeg om mange som er kjempe flinke :) du trenger et bilde med høy oppløsning & som er ganske likt den posituren du ønsker & en tattovør som er flink til potretter :)

Skrevet

Mitt beste tips: undersøk hvem i nærområdet (eller andre byer?) som er GOD på portretter. Se gjennom hva vedkommende har gjort før, og forsikre deg om at dette fikser den som tatoverer greit. 

Legger inn en link. Litt for å skremme deg, sånn at du ser hvor viktig det er med en som har peiling på portrett! ;) 

https://www.google.no/#q=failed+tattoo+portrait

Skrevet

Jeg har et fast studio jeg bruker her hjemme. Men har aldri tatt noe portrett før. Kan absolutt være verdt å ta en (2?) oslotur for. Er jo helt noe annet å tatovere et portrett enn vanlig tatto.

Jeg får få hjelp av samboer til å ta bilde av meg da. Og høre om jeg kan låne et speilreflekskamera eller noe.

Jeg har bare iPhone å ta bilde med !

Hvilken studio er å anbefale?

HI

Skrevet

Jeg vil anbefale å IKKE gå til ei Christine i Oslo iallefall.. Vet om mange som er misfornøyde, inkl meg :/

Anonymous poster hash: d5557...134

Skrevet

Hellspawn tattoo på Torshov er dyktige. Jimmy som jobber der er veldig dyktig på portretter. Ellers er Timeless tattoo på Bislett også veldig dyktige. Er en som heter Kai der og han er superflink. Du bør google disse studioene, se på hjemmesiden deres, så skjønner du hva jeg mener. :)

Skrevet

Å jeg er så glad for tips! :-) Tusen takk :-)

Notert! Jeg skal undersøke godt først. Har ganske mange og store tatoveringer og er fornøyd med alle. Kvalitetsmessig også. Men som sagt, og som dere også nevner...portrett er helt noe annet. Kan ende med katastrofe!

Jeg har en tatovering jeg tok når jeg var 16 som jeg har tenkt å gjemme i håret på dette portrettet. Så det blir portrett OG coverup. Tror ikke mitt lokale studio er rette plassen for det desverre.

Jeg skal sjekke ut de dere nevner!

Igjen takk :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...