Gå til innhold

Hva er greia med hyllebærsaft? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 608e2...8ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En virkelig insane bruker som var her i gode gamle dager ;) Husker ikke navnet. Men hun lagde flere fullstendig syke tråder. Ene handlet om bursdagsfeiring og hyllebærsaft.

Hun hadde en annen ang brannøvelsen som var skikkelig skremmende.. Men på en merkelig måte, utrulig underholdende..

Anonymous poster hash: a54c7...bd4

Skrevet

En kvinne for mange år siden påsto at hennes barn bare kunne drikke hyllebærsaft og utbroderte om hvorfor det var så viktig med den safta. 

Anonymous poster hash: 51a8a...778
Skrevet

Den med brannen kunne jo lett utløst traumer i barnet. Minner meg om faren i Arrested Development. 

Anonymous poster hash: 51a8a...778
Skrevet

Ha, ha, ha. Fantastisk!

Takk for svar :o)

Anonymous poster hash: 608e2...8ef

Skrevet

Ååå, fantastisk! Ler så jeg griner!! :D

Anonymous poster hash: c9cb5...78e
Skrevet

Utrolig bra! Umulig å lese alt, men hjelpes for ei gæren dame!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Utrolig bra! Umulig å lese alt, men hjelpes for ei gæren dame!

Jeg har lest de fleste tråder av henne...Tar timevis, men det er nesten verdt det :P

Skrevet

Åhhh herregud ORG kalte hun seg og jeg har aldri latt meg provosere så voldsomt av en bruker som av henne. Det til tross for at jeg håpet hun bare tullet. Men den prosenten i meg som tvilet fikk meg ur balans. Jøye meg for ei dame * grøss*

Skrevet

Åhhh herregud ORG kalte hun seg og jeg har aldri latt meg provosere så voldsomt av en bruker som av henne. Det til tross for at jeg håpet hun bare tullet. Men den prosenten i meg som tvilet fikk meg ur balans. Jøye meg for ei dame * grøss*

Sikker på at hun ikke bare har byttet nick?? Dette forumet er jo som kjent avhengighetsskapende, sikkert også for troll ;)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

I så fall har hun moderert seg kraftig på skrivestilen, hun brukte jo en hel side på det andre hadde skrevet på et par tre setninger ;) sans for detaljer, det skal hun ha! :tommelopp:

Skrevet

I så fall har hun moderert seg kraftig på skrivestilen, hun brukte jo en hel side på det andre hadde skrevet på et par tre setninger ;) sans for detaljer, det skal hun ha! :tommelopp:

Haha, skjønner! Lenge siden hun ga seg? Har jo vært her ei lita stund nå, men hu der kan jeg ikke huske å ha møtt på :P

Skrevet

Haha, skjønner! Lenge siden hun ga seg? Har jo vært her ei lita stund nå, men hu der kan jeg ikke huske å ha møtt på :P

Dessverre :D :D

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det var før min tid også ;)

Skrevet

Men forfatteren av disse trådene var ikke samme dame som hadde parkert bilen i feil garasje og ikke fant den igjen i en annen garasje (eller noe i den dur)?

Skrevet

Samme greia som å sette bilen i feil garasje som var riktig likevel (?) Nye og gamle egg i samme eggekartong, ørn, sametruser og diverse annet.. du må bare ha vært her en stund for å vite det :-P

Anonymous poster hash: bc4a1...176

Skrevet

Hun ORG later til å være temmelig velformulert, kan ikke si det samme om den forvirrede bileieren . . :P Men hun kan jo være et proft troll som innimellom synes det er gøy å skrive helt uforståelig - og det var jo faktisk veldig gøy også! :D

Skrevet

Nei, sant det, var ikke samme stil på skrivinga... Underholdende var de iallfall alle trådene!

Skrevet

Nei, sant det, var ikke samme stil på skrivinga... Underholdende var de iallfall alle trådene!

Mye moro her inne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...