Pretty woman Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Noen som vet hvilken sang som spilles i reklamen fra Sparebank 1....... Tror det er en 80 talls låt
studVest Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Husker ikke reklamen deres i farta, så dette er et skudd i sånn halvveis blinde: http://m.youtube.com/watch?v=bjthCx79orE
piranha Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 High on emotion med Chris De Burgh Googleerminbestevenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå