Husbygger Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Våkna med litt vondt i halsen igår. I dag når jeg våkna så var stemmen bortevekk! Har ikke vondt i halsen bortsett fra når jeg prøver å snakke, da verker det i halsen og er bare bittelitt snufsete. Ungene er super hapoy fordimammaen ikke kan heve stemmen eller mase og på toppen av alt så er jeg gressenke denne uken så da kan ikke pappaen kjefte eller mase heller!! Noen som har noen gode råd for å få stemmen tilbake så fort som mulig? For det er ganske anstrengede å snakke med denne teite pipe stemmen!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Honning Anonymous poster hash: 86181...d32
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Bare rein honning? Eller oppi te? Ren honning på skje hjalp meg Kan sikkert ha oppi te også, men varmen ødelegger litt av all den gode næringen. Ellers har du jo hvitløk, sitron og lingnende som også kan hjelpe. Anonymous poster hash: 86181...d32
Husbygger Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2014 Da løper jeg ut på kjøkkenet og spiser noe honning ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #6 Skrevet 12. mars 2014 Da løper jeg ut på kjøkkenet og spiser noe honning ;-) God bedring! Anonymous poster hash: 86181...d32
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #7 Skrevet 12. mars 2014 Du har da ikke mistet stemmen hvis du kan hviske, du er bare hes! Anonymous poster hash: 84a83...f08
Husbygger Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2014 Jeg er da ikke bare hes skal jeg si deg, her bare piper det.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #9 Skrevet 12. mars 2014 Jeg hadde det en gang, og fikk beskjed om å holde kjeft i to dager! Av legen, altså. Ikke bruke stemmen OVERHODET på to dager! Det var vanvittig vanskelig, klarte det ikke helt, men ble bedre etterpå. Stemmen kom tilbake som om jeg var i stemmeskiftet. I det hele tatt en interessant opplevelse Anonymous poster hash: 6027f...05f
Husbygger Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 12. mars 2014 Jeg kan jo ikke holde kjeft i to dager, huff å huff!! Har mista stemmen tidligere også, men da tror jeg at det var mer lyd en det er nå. Får holde kjeft etter ungene er i seng, er i ferd med å bestikke de for å få de i seng nå. De går i 3, 5 og 7 klasse. Så de syns det er litt tidlig å legge seg..... ! Så får jeg holde kjeft fra ungene går på skolen til de kommer hjem i morgen. Men så spørs det om jeg klarer det utover ettermiddagen med diverse aktiviteter for ungene og FAU møte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå