Gå til innhold

Tusen takk!

Anbefalte innlegg

Gjest lillehi
Skrevet

Tusen takk til alle dere som var villig til å hjelpe meg😃 jeg setter utrolig pris på det. Den opprinnelige tråden ble slettet, men til dere som lurer på klesstørrelse, jeg bruker 38 i sko, og er vel ca en størrelse M. Datteren min er en helt normal 13 åring, bruker vel S/M. Vi arver gjerne😃 og til de som slengte drit: jeg håper dere aldri kommer i min situasjon, det unner jeg ingen!!! Klem fra meg❤

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ventar fortsatt på kontonr så eg får satt over den bursdagsgåva :)

Skrevet

hva er dette?

Anonymous poster hash: 2a3bb...a4f
Skrevet

En skam med disse tiggetrådene. Og dere dumme kjerringer som biter på,og sender penger og ting til damen. Dere gjør ikke en god gjerning, hun sitter og ler rått av dere. Tigging burde blitt forbudt ved lov.

Du får ikke en krone av meg trådstarter.

Anonymous poster hash: 41268...69e

Skrevet

En skam med disse tiggetrådene. Og dere dumme kjerringer som biter på,og sender penger og ting til damen. Dere gjør ikke en god gjerning, hun sitter og ler rått av dere. Tigging burde blitt forbudt ved lov.

Du får ikke en krone av meg trådstarter.

Anonymous poster hash: 41268...69e

Det står deg helt fritt til å la være å gi hi noen ting, selvsagt!

Jeg er fullstendig klar over at hi kan lure oss alle, men jeg velger å tro på henne. Jeg er så heldig at en hundrelapp fra eller til på kontoen min er noen big deal, så om hi trenger den er det en glede å gi. Om hun ikke trenger den gjør det ingen praktisk forskjell for meg og da er hun fattig på andre ting enn penger og er vel unt den hundrelappen.

At du kaller de som ønsker å hjelpe for dumme kjerringer slår veldig tilbake på deg og det skal nok mer til for å hjelpe deg enn noen usle hundrelapper.

Anonymous poster hash: e50fd...cdb

Skrevet

Hvorfor så mye tigging her på dib? 👼

Anonymous poster hash: 09135...b70

Gjest lillehi
Skrevet

Jeg har full forståelse for at noen tenker ille om meg. Men skulle jeg gjort meg til svindler hadde jeg tatt imot fra alle som har tilbudt seg, og jeg ville ikke signert med nick😃 og jeg hadde ikke gjort meg så liten å blottstilt meg her hvis det faktisk ikke var en ekte forespørsel. Så kjære deg som har så mye negativt å si, det gjør vondt og jeg tror at hvis du noen gang kom i min situasjon så ville du tydd til alle muligheter for å glede barnet ditt😃 ønsker dere alle en fin dag💕

Skrevet

Jeg vet ikke helt forhistorien her på hva du har spurt om. Ville bare komme med et lite tips.

På facebook har de flotte grupper som: hjelp oss og hjelpe & med hjerte for Oslo for eksempel. eller den byen du bor i.

Sender du en forespørsel til dem ang klær, gave til barn, mat, barnet trenger en sykkel ol så får mange hjelp :)

Anonymous poster hash: ba98f...5bf
Gjest lillehi
Skrevet

Jeg vet ikke helt forhistorien her på hva du har spurt om. Ville bare komme med et lite tips.

På facebook har de flotte grupper som: hjelp oss og hjelpe & med hjerte for Oslo for eksempel. eller den byen du bor i.

Sender du en forespørsel til dem ang klær, gave til barn, mat, barnet trenger en sykkel ol så får mange hjelp :)

Takk for tips😃

Skrevet

Sender du en forespørsel til dem ang klær, gave til barn, mat, barnet trenger en sykkel ol så får mange hjelp :)Anonymous poster hash: ba98f...5bf

Takk for tips

Men hvor bor du? Kanskje noen kan bidra litt på andre måter?

Anonymous poster hash: 225b9...184

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Hvor i Bergen? Bor selv her og kan kanskje hjelpe. Hva trenger du? Er det klær?

Skrevet

Jeg synes du er modig, det er ikke alle av oss som kanskje kunne trengt litt hjelp som greier å spørre om det :)

Anonymous poster hash: 46b3a...3b3
Skrevet

Hjelp oss å hjelpe-Bergen :)

Du finner dem på Facebook

Gjest lillehi
Skrevet

Takker for alle gode råd og fine ord😃 setter veldig pris på det💕 klem💕

Skrevet

Linda's hjelpegruppe hører også til i Bergen, finner den på FB

Skrevet

Hvor mye har du tjent på dette så langt?

Anonymous poster hash: 07760...e11
Gjest lillehi
Skrevet

Hvor mye har du tjent på dette så langt?

Anonymous poster hash: 07760...e11

Tja nå skal vi se.... runder vel snart millionen😆😱😝

Gjest lillehi
Skrevet

Hvor i Bergen? Bor selv her og kan kanskje hjelpe. Hva trenger du? Er det klær?

Tusen takk, men jeg er så heldig å ha fått det jeg trengte😃 setter stor pris på at du tenkte på meg💕 kanskje det er noen andre her som trenger? Klem Hilde😃

Gjest lillehi
Skrevet

Jeg synes du er modig, det er ikke alle av oss som kanskje kunne trengt litt hjelp som greier å spørre om det :)

Anonymous poster hash: 46b3a...3b3

Tusen takk😃 føler meg også litt flau og dum, men for ungen min kan jeg gjøre hva dom helst!!! Så får heller enkelte synes hva de vil om meg. Jeg vet selv hva som er sannheten, og så lenge jeg ikke har noe å ha dårlig samvittighet for, så tar jeg det pepperet som kommer😃 men hvis du trenger hjelp selv så har jeg jo fått mange gode tips og råd her som du kan benytte deg av👍 stå på og lykke til💕

Skrevet

Om jeg forstår det rett så har brukere overført penger til din konto?

Anonymous poster hash: 084ea...b99
Gjest lillehi
Skrevet

Om jeg forstår det rett så har brukere overført penger til din konto?

Anonymous poster hash: 084ea...b99

Jeg ba om hjelp i en krisesituasjon og fikk det jeg trengte. Sa pent neitakk til de andre som tilbød seg for ikke å lure noen. Tilbød meg også å betale tilbake😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...