Gå til innhold

Eksplosjon i New York nå


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker at jeg igjen blir fryktelig nysgjerrig på om det er terror. Nesten så jeg ønsker det er det. For det er spennende..

 

Jeg er veldig glad for at det ikke var det, men jeg tar meg selv i å synes det er spennende om det skulle vært det

 

Kun jeg som tenker sånn?

 

Anonymous poster hash: d490c...215

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gasslekkasje. Ingen som gidder bedrive terror i Harlem.



Anonymous poster hash: de747...d2f
Skrevet

Syns ikke terror er det minste spennende.



Anonymous poster hash: 893b9...170
Skrevet

Gasslekasje, men jeg tenkte først at det var en met-lab som hadde gått i lufta (sett for mye på CSI).

Skrevet

Spennende er ikke det første som slår meg når jeg hører ordet terror. Heller tragisk og forferdelig.

 

Anonymous poster hash: 7fa0e...15b

Gjest lillehi
Skrevet

Forhåpentligvis er du den eneste som tenker sånn, for terror er overhodet ikke spennende!!!

Skrevet

Må bare spørre hva i all verden som gjør terror spennende?

Nei, det var ikke terror og glad er jeg for det. Bla pga en nær venninne og slektning bor rett i nærheten og er heldigvis uskadet!

 

Anonymous poster hash: 21046...87a

Skrevet

Jeg merker at jeg igjen blir fryktelig nysgjerrig på om det er terror. Nesten så jeg ønsker det er det. For det er spennende..

 

Jeg er veldig glad for at det ikke var det, men jeg tar meg selv i å synes det er spennende om det skulle vært det

 

Kun jeg som tenker sånn?

 

Anonymous poster hash: d490c...215

Nei detter er ikke spennende. For hadde det vært terror hadde alle vi muslimer blitt beskyldt for det. Enda man er uskyldig som deg og meg. Jeg unner ingen å s i for andres oppførsel. Ingen nordmenn eller kristne måtte bøte for Breivik. Men vi muslimer for skylda hvis en eller annen idiot gjør noe fryktelig. Så jeg er LETTA for at det ikke var terror. Like lettet som da jeg fant ut at terroren i Norge. Ble begått av en Breivik og ikke en eller annen muslim.

 

Anonymous poster hash: 98904...e9c

Skrevet

 

Jeg merker at jeg igjen blir fryktelig nysgjerrig på om det er terror. Nesten så jeg ønsker det er det. For det er spennende..

 

Jeg er veldig glad for at det ikke var det, men jeg tar meg selv i å synes det er spennende om det skulle vært det

 

Kun jeg som tenker sånn?

 

Anonymous poster hash: d490c...215 [/quot

 

 

Spennende for pokker??? :o Kjente jeg ble provosert nå!!!

 

Anonymous poster hash: 791af...c86

Skrevet

Gasslekasje, men jeg tenkte først at det var en met-lab som hadde gått i lufta (sett for mye på CSI).

 

...eller Breaking Bad 

Skrevet

Nå er det faktisk en grunn til at muslimer blir står først i køen når slike ekstreme ting skjer.

 

Man skal selvfølgelig ikke ta alle under en kam, men historien taler for seg selv. Mange islamister har ekstreme metoder rundt omkring i verden som jeg virkelig hater.

 

Muslimer er utsatt for en grunn, mange av de har umenneskelige leveregler.

 

Anonymous poster hash: d490c...215

Skrevet

Terror er spennende, faktisk. Nøyaktig hva er spennende med det? Har du konkurranse om hvor mange som dør også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...