Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Det klarer ikke jeg. Jeg kan lukte om noen har stekt noe, men ikke om det er pannekaker og bacon. Det samme gjelder hvis jeg for en f.ek en eple drops da klare jeg ikke å smake at det er eple hvis jeg ikke for vite det Noen som har det på samme måte Anonymous poster hash: 22f94...ba3
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Ikke hele tiden, men om hormonene er i ubalanse lukter f.eks blomster sneiper, nykokt pasta promp, etc. Slitsomt. Anonymous poster hash: aac9f...528
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Jeg er nesten som en sporhund, lukter nesten for godt. Ikke alltid like morsomt det heller HI, det er godt mulig at du faktisk har en sink-mangel. Veldig mange sliter med sinkmangel i dag (eller at de ligger helt i nedre sjikte av normalnivå) og det kan blant mye annet faktisk gi dårligere lukte- og smaksans! (I tillegg kan det gi dårligere immunforsvar m.m.) Å ta et dagligs tilskudd med normale doser skader jo ikke, så du kan jo prøve en periode og se om det blir bedre. Husk at man også trenger B-vitaminer for å ta opp mineraler. Anonymous poster hash: f1e38...a1e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Ja, jeg har veldig god smak- og luktesans. Klarer alltid blindtester. Er av og til litt slitsomt, jeg kan for eksempel lukte om noen i romet har sure sokker (ikke surere enn de blir av en dags bruk), og med mindre jeg er hjemme må jeg jo sitte der i stanken. Anonymous poster hash: e26b8...847
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Ja, jeg har veldig god smak- og luktesans. Klarer alltid blindtester. Er av og til litt slitsomt, jeg kan for eksempel lukte om noen i romet har sure sokker (ikke surere enn de blir av en dags bruk), og med mindre jeg er hjemme må jeg jo sitte der i stanken. Anonymous poster hash: e26b8...847 Jeg kan lukte at andre spiser potetgull, og hvilket slag det er, over telefon! Men kjenner ikke forskjellen på lukta av sure gamle sokker og tradisjonelle matretter som bacalao eller kjøttkaker med brun saus når jeg kommer hjem til noen som lager middag. Anonymous poster hash: 14b21...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå