Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Har dere inntrykk av at smerter, fatiq og alle andre symptomer på diagnosene jeg nevner over blir verre om man ikke har det så bra i parforholdet? (Jeg som har innlegget om niesene bursdag) I det siste har jeg lurt mer og mer på om dette har en sammenheng. Det er ikke så bra mellom mannen og meg. Anonymous poster hash: 936de...296
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Har dere inntrykk av at smerter, fatiq og alle andre symptomer på diagnosene jeg nevner over blir verre om man ikke har det så bra i parforholdet? (Jeg som har innlegget om niesene bursdag) I det siste har jeg lurt mer og mer på om dette har en sammenheng. Det er ikke så bra mellom mannen og meg. Anonymous poster hash: 936de...296 Jeg har hatt det veldig dårlig i forholdet mitt det siste halvåret, men formen min har vert bra! Har ikke tenkt over at det kan ha noen sammenheng. Nå vet ikke jeg hva som er galt i forholdet ditt, men kan det være at det at du er dårlig gjør mannen sur og irritert fordi det blir ekstraarbeid på ham? Er dessverre noen "menn" som er sånn... Anonymous poster hash: 9ffa5...ea1
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Har du fått sjekket om du har noen skjulte matallergier? Anonymous poster hash: 59519...747
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Fibromyalgi passer veldig dårlig med stress. Jeg ser at mannen min (som har denne diagnosen) blir enda værre/får mere vondt dersom han har negativt stress i livet sitt. Anonymous poster hash: 3b525...299
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Jeg har 2 revmatiske diagnoser. Stress og bekymringer virker negativt inn på mine leddsmerter. Når sykdommen er i aktive faser følger fatigue med på lasset. Krangler i forholdet kan godt virke negativt, eller om vi har det tøft over tid. Andre ting som utløser dårlige perioder er f eks å fryse eller stresse... Anonymous poster hash: 85ef9...06c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #6 Skrevet 12. mars 2014 Har dere inntrykk av at smerter, fatiq og alle andre symptomer på diagnosene jeg nevner over blir verre om man ikke har det så bra i parforholdet? (Jeg som har innlegget om niesene bursdag) I det siste har jeg lurt mer og mer på om dette har en sammenheng. Det er ikke så bra mellom mannen og meg. Anonymous poster hash: 936de...296 Har du tenkt på at dette er tøft for han og? Han må gjøre alt. Og det sliter på han. Er ikke bare deg det handler om Anonymous poster hash: 1e3a1...e5a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #7 Skrevet 12. mars 2014 Det eneste som virker negativt inn på mine smerter er kulde og væromslag. Jeg har leddgikt og fibromyalgi blant annet... Anonymous poster hash: e6a1e...f94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå