Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Jeg kjente på livmortappen min for første gang for noen dager siden. Da var den ikke glatt og fin på tuppen, som det ser ut som at den skal være ut ifra bilder på nett. Ved den ene siden av åpningen kjennes det ut som en litt hard bulk. På den andre siden av åpningen kjennes den glatt og fin ut. Hvordan kjennes deres livmortapp ut. Er det grunn til å være bekymret for kreft? Finner ingen steder der det står noe om at man faktisk kan kjenne disse bulkene med fingeren, men ut i fra bilder av cervix på nett så virker det jo som at nettopp bulker kan være tegn på kreft. Skal selvfølgelig sjekke det opp hos legen, men imellomtiden hadde det vært fint å få svar fra dere her inne. Hvordan kjennes deres livmorhalstapp ut? Anonymous poster hash: 1eaac...8fd
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Jeg vet ikke helt hva som er normalt, men den ene gangen jeg kjente på min tapp var den glatt med et lite "hull" i midten på en måte. Men kjeden er jo litt knudrete, kanskje det er den du kjenner ? Jeg ville ihvertfall ikke tatt noen sorger på forskudd, men ta en tur til gynekolog å sjekk Anonymous poster hash: 73c89...abd
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Takk for svar. Er ikke skjeden, men på tappen helt nære hullet. Anonymous poster hash: 1eaac...8fd
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 geee....å stappe fingrene så langt inn klarer jeg faktisk ikke..! Anonymous poster hash: cfb08...efe
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 geee....å stappe fingrene så langt inn klarer jeg faktisk ikke..! Anonymous poster hash: cfb08...efe Full forståelse for det, men ser at det er flere som har gjort det her inne i forhold til eggløsning og graviditet. Tenkte at det var er forum der det var noen damer som faktisk visste. Anonymous poster hash: 1eaac...8fd
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #6 Skrevet 12. mars 2014 Det er helt vanlig for slik er min også, og jeg har fått det sjekket. Noen ganger hovner små kjertler opp, da kjenner du disse kulene, og etter en stund trekker de seg tilbake. Om det hadde vært kreft så hadde det vært vondt og veldig sårt, og det hadde blødd lett. Uansett så burde du gå til gynekolog for en rutinemessig sjekk og ta celleprøve. Ikke fordi det er farlig, men det er lurt å gjøre det med noen års mellomrom. (med tanke på celleforandringer) Men som sagt så ble min knudrete tapp tatt prøve av og var helt fin. Anonymous poster hash: 5dfa4...b41
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #7 Skrevet 12. mars 2014 Normalt med knudrer! Som hun over her skriver, det kan være små vanncyster. Har hatt det flere ganger og gynekolog har forklart det. Men så klart, viktig å følge opp celleprøver! Håper du kan puste litt lettere.. Anonymous poster hash: 07d81...853
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå