09_Mommy_09 Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 (endret) . Endret 12. mars 2014 av 09_Mommy_09
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Hei, jeg liker dårlig at du legger ut så mye info om meg, søstrene mine og familien min åpent på nett! Hilsen 25 (, eller rettere sagt, svigerinnen din! Anonymous poster hash: 7d255...d2e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Jeg må si du er helt på ville veier her! For det første er det virkelig bak mål å utlevere familien til mannen din på denne måten.. For det andre fremstår du smålig og selvsentrert og misunnelig. Hvorfor ikke være stolt over at dere klarer dere selv?! Anonymous poster hash: 71593...42d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Skjønner ikke helt at forholdet mellom svigersøster og svigerforeldre er noe som angår deg Anonymous poster hash: 219cf...e2d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Med mindre du har vridd kraftig på historien, så var dette et veldig uklokt innlegg. Man kan ikke utlevere egen familie på nettet på den måten, det har vært eksempler på dette forumet tidligere der det har gått helt galt. Anonymous poster hash: cbb3a...0de
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #6 Skrevet 12. mars 2014 Med mindre du har vridd kraftig på historien, så var dette et veldig uklokt innlegg. Man kan ikke utlevere egen familie på nettet på den måten, det har vært eksempler på dette forumet tidligere der det har gått helt galt. Anonymous poster hash: cbb3a...0de Hoho! Jeg husker fortsatt hun som skrev masse om svigers og så ble det oppdaget. Var det ikke noen som sendte utskrifter av innleggene til svigermora og så kom svigersøsteren inn hit? Det ble iallfall stor ståhei Anonymous poster hash: 219cf...e2d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #7 Skrevet 12. mars 2014 Du lyser sjalusi lang vei... Anonymous poster hash: fd988...9fa
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #8 Skrevet 12. mars 2014 Med mindre du har vridd kraftig på historien, så var dette et veldig uklokt innlegg. Man kan ikke utlevere egen familie på nettet på den måten, det har vært eksempler på dette forumet tidligere der det har gått helt galt. Anonymous poster hash: cbb3a...0de Hoho! Jeg husker fortsatt hun som skrev masse om svigers og så ble det oppdaget. Var det ikke noen som sendte utskrifter av innleggene til svigermora og så kom svigersøsteren inn hit? Det ble iallfall stor ståhei Anonymous poster hash: 219cf...e2d Jo, og hun hadde skrevet veldig nedsettende om svigerfamilien sin. Etter at de fikk utskriftene kunne de bla seg år tilbake og lese alt hun hadde skrevet om dem. Det ble visst en veldig vanskelig situasjon i familie - naturig nok! Anonymous poster hash: cbb3a...0de
<3 mine søte små<3 Skrevet 12. mars 2014 #9 Skrevet 12. mars 2014 Du har ingenting med forholdet mellom foreldre og datter. Hva er det din samboer er urolig for da? Hver sin gang. Flott at foreldrene hennes stiller opp. Selv om hun er voksen trenger en likevel hjelp.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #10 Skrevet 12. mars 2014 Hei! Du har svart med nick, og dersom du skynder deg kan du gå inn og slette innholdet i innlegget ditt, før noen siterer deg... Anonymous poster hash: 1e891...92c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #11 Skrevet 12. mars 2014 Hei! Du har svart med nick, og dersom du skynder deg kan du gå inn og slette innholdet i innlegget ditt, før noen siterer deg... Anonymous poster hash: 1e891...92c Om man Googler så kommer det opp som bufret uansett så det kan ikke fjernes helt Anonymous poster hash: 219cf...e2d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #12 Skrevet 12. mars 2014 Hei! Situasjonen er slik; min samboer har tre søstre, på henholdsvis 27 (A), 25 (B)og 21 år ©. Hun på 25 (B)bor for seg selv i foreldrenes gamle hus. De to på 21 © og 27 (A) bor hjemme med foreldrene. Hun på 27 (A) har to barn.. I nov/des 2012 gikk (A) og samboeren ifra hverandre. Han hadde funnet seg en ny dame, og flyttet ut.(A) satt da igjen med datteren de har felles og sønnen fra et annet forhold (sønnen er f.06, og datteren 08). (A) finner etterhvert ut at hun ikke har penger til å bo for seg selv med kun en inntekt, og sommeren 2013 flyttet hun hjem til foreldrene, slik at hun skulle spare egenkapital. Gutten begynte i 2.klasse, og jenten begynte i bhg til vår jente (likvel om moren kun snakket negativt om bhg før den tid.. ) (A) har en jobb i byen, og bruker ca 1t mellom jobb og hjem, så foreldrene hennes (mine svigerforeldre) må hente jenten hennes i bhg hver dag, og kan ikke de, så må vi stille opp. (A) jobbet fulltid, men kom ofte forseint pga hun ikke orket å stå opp tidlig, så hun fikk beskjed av sjefen å gå ned i stilling. Arb.tiden hennes er nå 9.30 til 16. I begynnelsen gikk dette bra, men nå nesten ett år etterpå, så har alt gått skeis! (A) betaler nesten ingenting hjemme, dette sier begge søstrene og foreldrene. Etter samlivsbruddet har hun hatt mer fokus på seg selv, gått ned i vekt, går til frisør, ordner negler osv osv.. Og nå nylig har hun blitt med på et treningsstudio, som hun går til noen dager både før og etter jobb (gå på trening før jobb kan hun, men hun kan ikke stå tidlig opp slik at hun greier å hente og bringe barnet sitt i bhg). Svigerforeldrene mine må stille opp som barnevakt hver dag for hennes barn, og derfor har de skjeldent tid og ork til å passe våre barn (vi har to, på 3år og 6mnd). Svigers er også en irritasjonskilde pga de setter opp forskjellige regler..Jeg og min samboer (deres sønn) bodde hos de i ca 11 mnd i 2011.Vi lånte bilen deres, og fikk beskjed etter 3 mnd at enten måtte vi kjøpe den eller slutte å bruke den. samboeren min gikk da på lærlinglønn og jeg var hjemmeværende med vår datter. Vi kjøpte bilen (privatlån) og betalte husleie på hans lærlinglønn..(A) kolliderte sin bil, og fikk ut ca 100.000kr i forsikringspenger. I vente på forsikringspenger osv fikk (A) låne en bil av svigers (De har tre biler) Denne lånte hun fra juli til april, sto for bensin selv. Da satte svigers foten ned og sa hun måtte betale service (ca 7000kr). Plutselig fant hun ut at da skulle hun ha sin egen bil (10 mnd etter kollisjonen). Siden svigers sto som kausjonist på første lånet, så måtte de betale ca 25.000kr på hennes billån, det som sto igjen etter at hun hadde betalt 100.000kr. Hun tok opp nytt billån, og leverte en bulkete og ødelagt bil tilbake til svigers. De hadde tanker om å selge den, så de fikset den og tok den på service. Ca 30.000kr brukte de på den. men da de skulle selge den, så hadde den gått ned så mye i verdi pga (A) hadde bulket og ikke ivartetatt bilen innvendig..Hun kostet da foreldrene 55.000 kr i utgifter, og betalte ikke en krone selv.. PROBLEMET er at jeg synes det er SÅ MYE forskjellsbehandling ute å går! Det går utover oss som en familie at (A) driver på som hun gjør. Hun utnytter foreldrene, og de er altfor snille med hun. Vi har spurt hvorfor de lar hun holde på slik, og de svarer at de er redd hun stikker av med barna, flytter et annet sted osv.. Hva skal vi gjøre? Besteforeldrene kan ikke stille opp for våre barn fordi (A) beslaglegger besteforeldrene(mine svigers) hver dag, og vårt forhold med de er virkelig gale nå..Det beste hadde vært om (A) flyttet ut, men da mister hun jo alle fordelene med å bo hos foreldrene (barnevakt, bedre økonomisk..) Hva skal vi gjøre/si??? Jeg syns så synd i min samboer som går å uroer seg, og tenker på dette hele tiden, men han vil ikke si noe fordi da blir det bråk.. Skriver du slikt på nettet?? Du må jo være gal. Anonymous poster hash: 1df5c...454
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #13 Skrevet 12. mars 2014 Hei! Du har svart med nick, og dersom du skynder deg kan du gå inn og slette innholdet i innlegget ditt, før noen siterer deg... Anonymous poster hash: 1e891...92c Om man Googler så kommer det opp som bufret uansett så det kan ikke fjernes helt Anonymous poster hash: 219cf...e2d Åja, det er kjipt da. Ser forresten at det allerede er for sent... Angrer litt på at jeg ikke sendte den meldingen som pm, for det ble nok for fristende for enkelte ser det ut til. Anonymous poster hash: 1e891...92c
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 12. mars 2014 #14 Skrevet 12. mars 2014 Hvordan får mam sånn popcorn smileys igjen?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #15 Skrevet 12. mars 2014 Jeg skjønner godt at du blir lei deg når svigerforeldrene dine forskjellsbehandler barnebarna slik. Din svigerinnes to barn får selvfølgelig et mye tettere forhold til besteforeldrene sine enn det f eks deres barn får. Og det kan såre små barn. I tillegg skjønner jeg godt at dette plager samboeren din, at søsteren hans får så mye mer hjelp både økonomisk og praktisk mens han selv måtte bidra økonomisk bare noen få måneder etter at han selv bodde hjemme (med lærlinglønn). Men rediger innlegget ditt, fjern gjenkjennelig informasjon og skjul aldre og unødvendig info. Anonymous poster hash: 040f0...e7c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #16 Skrevet 12. mars 2014 Hei! Du har svart med nick, og dersom du skynder deg kan du gå inn og slette innholdet i innlegget ditt, før noen siterer deg... Anonymous poster hash: 1e891...92c Om man Googler så kommer det opp som bufret uansett så det kan ikke fjernes helt Anonymous poster hash: 219cf...e2d Åja, det er kjipt da. Ser forresten at det allerede er for sent... Angrer litt på at jeg ikke sendte den meldingen som pm, for det ble nok for fristende for enkelte ser det ut til. Anonymous poster hash: 1e891...92c Det var jeg som svarte over, med sitat. Det hadde ingen ting med "fristende" å gjøre, jeg tenkte ikke over det da jeg svarte. Jeg hadde ikke lest kommentarene. HI kan vel kontakte administrator og be om at tråden blir slettet? Anonymous poster hash: 1df5c...454
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #17 Skrevet 12. mars 2014 Skriver du slikt på nettet?? Du må jo være gal. Anonymous poster hash: 1df5c...454 Du er da minst like fjern som siterer det!! Anonymous poster hash: 040f0...e7c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #18 Skrevet 12. mars 2014 Skriver du slikt på nettet?? Du må jo være gal. Anonymous poster hash: 1df5c...454 Du er da minst like fjern som siterer det!! Anonymous poster hash: 040f0...e7c Som sagt, tenkte ikke over at det gjorde noe, for jeg visste ikke at man kunne fjerne innlegget dersom man siterte med nick. Anonymous poster hash: 1df5c...454
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #19 Skrevet 12. mars 2014 Hei! Du har svart med nick, og dersom du skynder deg kan du gå inn og slette innholdet i innlegget ditt, før noen siterer deg... Anonymous poster hash: 1e891...92c Om man Googler så kommer det opp som bufret uansett så det kan ikke fjernes helt Anonymous poster hash: 219cf...e2d Åja, det er kjipt da. Ser forresten at det allerede er for sent... Angrer litt på at jeg ikke sendte den meldingen som pm, for det ble nok for fristende for enkelte ser det ut til. Anonymous poster hash: 1e891...92c Det var jeg som svarte over, med sitat. Det hadde ingen ting med "fristende" å gjøre, jeg tenkte ikke over det da jeg svarte. Jeg hadde ikke lest kommentarene. HI kan vel kontakte administrator og be om at tråden blir slettet? Anonymous poster hash: 1df5c...454 Uff da, uheldig. Ja, håper at tråden snart blir slettet. Jeg har rapportert den i alle fall, som selvutnevnt verge av de i øyeblikket ubrukelige hjernecellene hos HI. Anonymous poster hash: 1e891...92c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå