Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Det tårner seg virkelig opp her og føler jeg trenger hjelp... Noen som vet om man trenger henvisning til psykolog? Anonymous poster hash: 680de...899
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Hvis du skal gå til en med avtale så må du ha henvisning. Private psykologer trenger ikke henvisning. Anonymous poster hash: 8f2f7...b8f
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Det kan bli veldig dyrt hvis du går privat, samtidig er køene ved henvisning noen ganger milelange. Dra til legen din å få en henvisning så fort som mulig, så har du ihvertfall startet prosessen. Lykke til Anonymous poster hash: 953e9...0cd
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Tusen takk for hjelp...tårene bare presser på her... vondt når ting virker så uoverkommelig... Anonymous poster hash: 680de...899
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Kom deg til fastlege og få henvisning med en gang! Køen til de som har driftsavtale er ofte på 8-9 måneder eller mer, og noen har inntaksstopp, men prøv for all del å komme deg på en liste likevel. Jeg ringte rundt, fikk bare avslag, inntil det plutselig var en som syntes synd på meg og fikk skviset meg inn selv om han egentlig var fullbooket. Nå har jeg gått til ham i to år, og fått fantastisk hjelp. Kan Familievernkontoret være en mulighet for deg? Anonymous poster hash: 35dff...212
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #6 Skrevet 12. mars 2014 Ja skal ringe fastlege nå å bestille time... Jeg er helt gåen...sliten..utkjørt...skjedd så mye i det siste at jeg vet ikke hva... trenger virkelig hjelp..noen som ser meg oghører meg uten å dømme... Jeg klarer snart ikke mer... Skal sjekke med familievernkontoret Takk jenter Anonymous poster hash: 680de...899
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #7 Skrevet 12. mars 2014 Ja skal ringe fastlege nå å bestille time... Jeg er helt gåen...sliten..utkjørt...skjedd så mye i det siste at jeg vet ikke hva... trenger virkelig hjelp..noen som ser meg oghører meg uten å dømme... Jeg klarer snart ikke mer... Skal sjekke med familievernkontoret Takk jenter Anonymous poster hash: 680de...899 Stakkars deg. Jeg kjenner den følelsen, den er grusom. Lykke til!!! Anonymous poster hash: 35dff...212
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #8 Skrevet 12. mars 2014 Har hatt enormt tøfft år...og hatt kamper på alle plan....og i går sa kjæresten at han er usikker på forholdet og tviler sterkt...vært sammen i 4 år.... Er for tiden sykmeldt og bor ett sted jeg ikke kjenner så mange... Gud så tøfft livet kan være Hi Anonymous poster hash: 680de...899
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #9 Skrevet 12. mars 2014 Har hatt enormt tøfft år...og hatt kamper på alle plan....og i går sa kjæresten at han er usikker på forholdet og tviler sterkt...vært sammen i 4 år.... Er for tiden sykmeldt og bor ett sted jeg ikke kjenner så mange... Gud så tøfft livet kan være Hi Anonymous poster hash: 680de...899 Det likner faktisk den situasjonen jeg var i for to år siden. Nå er situasjonen en helt annen, det er utrolig hvor mye som kan endre seg på to år! Men jeg skylder psykologen min at jeg orket å stå i det da det stormet som verst. Anonymous poster hash: 35dff...212
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #10 Skrevet 12. mars 2014 Ja jeg må snakke med noen nå...bruker all energi på barna,og når jeg er alene gråter jeg.... Føler jeg ber på mine knær at typen skal bli selv om fornuften sier jeg ikke skal være med noen som ikke elsker meg Anonymous poster hash: 680de...899
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #11 Skrevet 12. mars 2014 Ja jeg må snakke med noen nå...bruker all energi på barna,og når jeg er alene gråter jeg.... Føler jeg ber på mine knær at typen skal bli selv om fornuften sier jeg ikke skal være med noen som ikke elsker meg Anonymous poster hash: 680de...899 Hvis du føler det er krise nå kan du kontakte fastlege eller legevakt for henvisning til akutteam på dps. Da kan du få lettet litt på trykket.. Anonymous poster hash: 30c5b...310
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #12 Skrevet 12. mars 2014 Ja jeg må snakke med noen nå...bruker all energi på barna,og når jeg er alene gråter jeg.... Føler jeg ber på mine knær at typen skal bli selv om fornuften sier jeg ikke skal være med noen som ikke elsker megAnonymous poster hash: 680de...899 Hvis du føler det er krise nå kan du kontakte fastlege eller legevakt for henvisning til akutteam på dps. Da kan du få lettet litt på trykket..Anonymous poster hash: 30c5b...310 Dps? Hva er det...? Jeg vet ikke lenger hva som er krise...og sliter med tanker som ..er det forventet at jeg klarer dette? Jeg bør ikke knekke? Jeg vet ikke hvor mye det er forventet at jeg skal klare...jeg er bare så... Anonymous poster hash: 680de...899
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #13 Skrevet 12. mars 2014 Kan hende du kan få hjelp på DPS? Jeg ble henvist dit av fastlegen, og fikk time i løpet av en måned. Nå var det riktignok pga fødselsdepresjon, det er mulig de prioriterer det siden det er barn inne i bildet. Anonymous poster hash: 25a46...6e2
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #14 Skrevet 12. mars 2014 Hva er dps? Hi Anonymous poster hash: 680de...899
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #15 Skrevet 12. mars 2014 Dps er distriktpsykiatrisk poliklinikk. Alle kommuner er tilknyttet et slikt. Det er en poliklinikk for psykiatri på lik linje som f.eks gynekologisk poliklinikk.. Anonymous poster hash: 30c5b...310
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #16 Skrevet 12. mars 2014 Aha...da skjønner jeg Hi Anonymous poster hash: 680de...899
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå