Gå til innhold

"Som lege og mor velger jeg Blenda Sensitive" OMG!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud for en drittreklame! Klarer de ikke hoste opp noe bedre enn det Blenda? 

Akkurat som om jeg vil tenke: OI! En lege velger Blenda, da må jeg og gjør det! 

Anonymous poster hash: 034cf...a46
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte akkurat det samme. Fikk litt den samme følelsen som jeg fikk av den tragiske Windows-reklamen der det mer enn antydes at det aller, aller viktigste for kvinner når de velger PC, er at den skal være et hjelpemiddel i bryllupsplanleggingen. Litt undervurdert, tror jeg den følelsen er.

Anonymous poster hash: e38f3...1f6
Skrevet

Jeg tenkte også det samme! At hvis en LEGE velger det så MÅ det jo bare være troverdig!!!!

Hihihi

Anonymous poster hash: 7697f...136

Skrevet

hadde ikke hatt den samme scwungen over det om en renholdsperson hadde sagt det,eller en barnehageansatt..!

Leger er vel et av høystatusyrkene da sjø...

Anonymous poster hash: 5e370...aae
Skrevet

hadde ikke hatt den samme scwungen over det om en renholdsperson hadde sagt det,eller en barnehageansatt..!

Leger er vel et av høystatusyrkene da sjø...

Anonymous poster hash: 5e370...aae

Det er jo det de tydeligvis tror, men det er ikke scwung over det i det hele tatt. Blir bare latterlig. Tror ærlig talt jeg hadde hørt mer på erfaringen til en barnehageansatt gjennom mange år enn en lege.

Anonymous poster hash: e38f3...1f6

Skrevet

Kanskje jeg skal ringe til Lilleborg og tilby min erfaring.

- Som mor til et barn med atopisk eksem velger jeg Blenda.;)

Anonymous poster hash: 3af2c...7a0

Skrevet

Minner meg veldig om den Vanish reklamen. "Som karrierekvinne har jeg ambisjoner om hvite håndklær" Hehe

Skrevet

Minner meg veldig om den Vanish reklamen. "Som karrierekvinne har jeg ambisjoner om hvite håndklær" Hehe

Fantastisk!

Anonymous poster hash: b0691...a15

Skrevet

Velger også blenda. Men jeg er ikke lege da. :fnise:

Anonymous poster hash: 283a1...bbb
Skrevet

"Som uføretrygdet og mor så velger jeg Blenda" klinger ikke like bra laught.gif

Skrevet

Som kokk og mor velger jeg Neutral vaskemiddel :)

Liker ikke blenda.

Anonymous poster hash: 3449b...efe
Skrevet

Den reklamen er utrolig teit... Lurer på hvor godt betalt hun fikk for å stille opp. Lurer på hva slags lege hun er. Tipper hun ikke jobber med hud i det hele tatt. Hvor mye tror du de lærer om vaskemidler og hud på medisinstudiet? Tipper det er fint lite. ;)

Anonymous poster hash: 787c2...115
Skrevet

Jeg burde heller stilt opp i den reklamen. "Som tøybleiemamma velger jeg Blenda Sensitive." Det hadde faktisk sagt mye mer! ;) 

Skrevet

Enda mer irriterende at de har latt reklamen gå ned langs høyre side, og når jeg trykker på varsler her inne ligger reklamen over varslene.

Skrevet

Den reklamen er utrolig teit... Lurer på hvor godt betalt hun fikk for å stille opp. Lurer på hva slags lege hun er. Tipper hun ikke jobber med hud i det hele tatt. Hvor mye tror du de lærer om vaskemidler og hud på medisinstudiet? Tipper det er fint lite. ;)

Du tipper rett.

Anonymous poster hash: c1b23...4c0

Skrevet

De har nok valgt å bruke henne, da hun har vært mye i media - har sett henne selv tilfeldigvis flere ganger på TV2. Blant annet God Morgen Norge. Hun har en populær blogg om sunn mat til hele familien. Og hun er lege, firebarnsmor (tror jeg). Faktisk ganske interessann å høre på slik jeg husker innslagene på tv, så det er vel noe med det - at Blenda velger å bruke en litt kjent (dog ikke akkurat kjendis men likevel) og sympatisk person. Kanskje? Helt tilfeldig valgt er hun nok ikke....

Anonymous poster hash: fa4e3...a63
Skrevet

Hahahaha, holdt på å ende i krampelatter da jeg så den andre reklamen som kommer opp her: Analkløe - hemoroider - ett eller annet - fikk ikke med meg mer!

Skrevet

Jeg lo litt når jeg så den jeg og :)  Tenkte at som lege og mor så burde du vel strengt tatt lage vaskemiddel fra grunnen av ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...