Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Jeg har lyst å lage til noe gøy 👍 skattekart er litt ut synst jeg. Noen som har gøye tips? Anonymous poster hash: deace...1fc
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Utlodding av godteposer? Kaste pil på ballonger hadde vi sist. Når de traff fikk de premie. så hadde vi stolleken og sette hale på grisen. Du kan også sette sammen to eller tre lsg og lage sporløp. Masse poster rundt om i huset som de må svare på. vinnerlaget kan f.eks få sine godteposer først. Anonymous poster hash: ef2c5...171
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Og så hadde vi adjektivfortelling med alle barnas navn inkludert. Det er alltid en hit:) Anonymous poster hash: ef2c5...171
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 http://www.hwtm.com/index.cfm?page=categories/sub_category&categoryid=36 Denne har jeg brukt en del, er mange kategorier, ulike typer fester osv :-) Anonymous poster hash: ce02e...c78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå