Gå til innhold

Vi "skal" til syden snart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har sett på turer, og er på nippet til og ordne/bestille...
Men så kommer mannen med det at han ikke har råd... Det er enda noen mnd igjen til vi skal, men vi må bestille snart...

Så nå sitter jeg her litt småirritert fordi han ikke klarer å si ifra før, men lar meg sitte og fundere på hotell og ikke minst land og utflukter.. :(

Dagens utblåsninger.. Og ja, jeg veit livet gir skuffelser, men litt lei meg kan jeg få være... :sukk:

Anonymous poster hash: 8fe1c...098
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men har dere ikke felles økonomi da,sånn at dere bestiller sammen?

Anonymous poster hash: 26242...4b8
Skrevet

Har dere mulighet til å reise utenom sesongen, så finnes det masse billigreiser.

I fjor var jeg og 2 barn en uke på Mallorca. Vi hadde en flott 2 Romsdal leilighet med havutsikt på sunwing resort. Dette betalte vi 3000kr for totalt. Så lagde vi mye mat på rommet. Storkoste oss, og fikk veldig billig ferie.

Anonymous poster hash: f61e5...4ee

Skrevet

Det er det vi skal.. Vi ser på turer på 8 dager, fra 2000 kr og opptil 6 999 kr. (fly og hotell).

Fant en som koster 4 696 kr og dette med halvpensjon... men så kommer han nå at han ikke har penger og vil ikke at jeg skal måtte betale alt...

Jeg skjønner han jo, men da kunne han gitt beskjed eller ikke vært med å sett på turer ...

Hi

Anonymous poster hash: c470d...0ba
Skrevet

Da drar du alene med ungene, mens han sitter hjemme. Men seriøst.... har du oversikt over økonimen deres da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...