Gå til innhold

Hva er det beste dating-nettstedet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd Match.com og elitesingles.no.

Syns kanskje match var det beste av de to (selv om svært, svært få var av interesse) - på elitesingles var det nesten bare gomper og uføretrygdede.

Men det er kanskje ikke på nettet de kjekke, smarte, snilleog morsomme mennene er å finne?

Anonymous poster hash: fd8f1...601
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan dessverre ikke svare deg, har profil på de fleste, men får aldri kontakt med noen...så jeg har gitt opp hele greien....

Gjest Beatrix Potter
Skrevet

Norgesdate er absolutt tingen! Om du klikker inn på denne linken her; http://www.norgesdate.no/ , og ser nederst på siden der, på "Solskinnshistorier", så er det meg og min forlovede som skrev inn til dem :) 

Skrevet

Norgesdate er absolutt tingen! Om du klikker inn på denne linken her; http://www.norgesdate.no/ , og ser nederst på siden der, på "Solskinnshistorier", så er det meg og min forlovede som skrev inn til dem :) 

OK? den har jeg ikke hørt om en gang. Går inn og sjekker.

Takk :-)

Andre synspunkter?

HI

Gjest Beatrix Potter
Skrevet

OK? den har jeg ikke hørt om en gang. Går inn og sjekker.

Takk :-)

Andre synspunkter?

HI

Syns den hvertfall er veldig bra, og 100% gratis og veldig lett å lære seg. Jeg var også på Match.com, og der måtte en jo betale for å se noen visse meldinger fra "superbrukere" om jeg forstod det rett. Og det var jo bare teit thehe..

Lykke til isåfall! :)

• 2 år senere...
Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Reklame er fjernet

Sommerfuggel, moderator

Skrevet

Jeg fant mannen min på sukker.no - jeg betale ingenting ;)

Anonymous poster hash: 5118f...03e

Skrevet

Var mest fornøyd med sukker i min tid. Og fant mannen min der. Men nærmer seg åtte år siden, så kanskje det er utdatert info😜

Anonymous poster hash: 8cfdb...cc6

Skrevet

Traff min mann på sukker. Han er en snill, høflig, velutdannet kjekk kar med et godt hode, ambisjoner og en god jobb.

Må le litt av at du trodde elitesingles var stedet å treffe noen :P

Anonymous poster hash: 8c5d0...1b9

Skrevet

har prøvd Sukker, q500 og Møteplassen, synes Sukker og q500 var dårligst ,kun folk som var ute etter sex, Møteplassen var greit,men veldig mange går etter sex der også. Synes egentlig ingen steder er bra dessverre

Skrevet

Det finnes kjekke

Har prøvd Match.com og elitesingles.no.Syns kanskje match var det beste av de to (selv om svært, svært få var av interesse) - på elitesingles var det nesten bare gomper og uføretrygdede.Men det er kanskje ikke på nettet de kjekke, smarte, snilleog morsomme mennene er å finne? Anonymous poster hash: fd8f1...601

De kjekke, smarte, snille og morsomme fyrene kan du fint finne på nettet også! Du må bare vite hvordan du går frem. Har du et hyggelig bilde av deg selv som ikke er for utfordrende? Har du en profiltekst som faktisk viser litt hvem du er og dine interesser og som ikke hvem som helst kunne skrevet? Har du uttrykt i profilen at du ikke er interessert i kun et ligg?

Selv fant jeg mannen min på match.com, en venninne av meg fant sin samboer på match.com og en annen venninne av meg er på god vei inn i et forhold med en mann hun har møtt på en datingside. Og dette er bra menn (jeg har inntrykk av at siste mann er en bra mann også).

Vil ellers anbefale boken "Love Smart" av dr Phil McGraw. Denne hjelper i datingjungelen og har hjulpet både meg og en venninne av meg til å finne bra menn :)

Anonymous poster hash: 0f3ef...d86

Skrevet

Møtte mannen min på møteplassen for snart 4 år siden:)

Anonymous poster hash: e5268...bd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...