Gå til innhold

Fått fastpristilbud på flyttevask+transport

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Vi skal flytte fra Oslo til Sørumsand, og har fått et tilbud om vask og kjøring av tingene våre på kr 7000 inkl mva.

Hva syns dere om den prisen?

Jeg har lagt ut et anbud, men aner egentlig ikke hva man skal forvente å betale for noe sånt..

Anonymous poster hash: 1d06c...2ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke peiling, men for meg hørtes dette rimelig ut.

Anonymous poster hash: 47a1d...cf1
Skrevet

Høres grisebillig ut. Betalte 11000 for bare flytting, en mil unna. Med piano, vel og merke.

Anonymous poster hash: d64ae...83f
Skrevet

Grisebillig.. Jeg skal snart betale 15.000 kun for vask!

Anonymous poster hash: d39d1...894
Skrevet

For godt til å være sant? Jeg ville nok sjekket firmaet litt.

Skrevet

Det er jo helt umulig å svare på hvorvidt det er en bra pris eller ikke med så lite info. Man må vite hvor mye møbler som skal flyttes og hvor stor leil som skal vaskes er minst. At andre har betalt 15 000 kr er jo helt uinteressant og sanns ikke sammenlignbart en gang mtp på de variablene jeg nettopp har nevnt.

Anonymous poster hash: cdbbc...07d

Skrevet

Skal selv betale 3500 for flyttevask med dog "farget arbeid" til en som utfører slike arbeid. Det er ganske så dyrt fra firmaer, så tror du gjør et scoop der med den prisen du har fått :)

Anonymous poster hash: deb15...28b
Skrevet

Det er jo helt umulig å svare på hvorvidt det er en bra pris eller ikke med så lite info. Man må vite hvor mye møbler som skal flyttes og hvor stor leil som skal vaskes er minst. At andre har betalt 15 000 kr er jo helt uinteressant og sanns ikke sammenlignbart en gang mtp på de variablene jeg nettopp har nevnt.

Anonymous poster hash: cdbbc...07d

Selvom hun har en liten leilighet så er dette en god pris!  

Men, når jeg flyttet fra Oslo og til Trondheim med mine møbler, så brukte jeg linjegods. Betalte knapt 3tusen kr (Døds billig!) De kom og hentet møblene og leverte de dit de skulle i Trondheim. 

Og det var uten vask. Så man kan få det billigere enn den prisen du fikk også :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...