Gå til innhold

Positiv el test to ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk positiv digital el test den 5. Negativ den 8. Og nå får jeg positiv el i dag? Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 631a5...2af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid?

Anonymous poster hash: e9a0b...20a

Skrevet

Du er muligens gravid, de slår også ut på graviditetshormoner, ofte lenge før en graviditetstest gjør. ;)

Skrevet

Herlig :D

Anonymous poster hash: 631a5...2af

Skrevet

Ta en eltest (om du har) i et par dager til. Er de stadig positive over flere dager, er du garantert gravid. ;)

Skrevet

Det kan også være at kroppen din prøvde på el en gang men ikke fikk det til, og dermed prøver igjen:) det er sant at en el-test kan slå ut på hcg, men for at den da skal bli klar positiv må du ha kommer lenger i et svangerskap enn 1 uke liksom;)

Anonymous poster hash: f38cd...1c0

Skrevet
Kan bare spørre her jeg.. Jeg tok en EL test for å sjekke om jeg kan bi gravid å det kom opp en runding - altså man kan ikke bli gravid. Men da jeg tok ut testen så visste det to streker - som i at jeg er gravid??
Jeg fikk 4 andre venninner til å ta en slik pinne som jeg gjorde å di fikk bare 1 strek. Å på nette står det at om man har to streker på en el test er man gravid. 
såå jeg tok en EL test morgen etter også - å da var det fortsatt to streker. 
SÅÅ tok jeg en graviditetstest samme dag på ettermiddagen å visste bare 1 strek - altså ikke gravid. Å en til imorrest! 
Hva betyr da di to strekene på EL testen? Og i å med at jeg fikk 2 streker to ganger å ikke venniinne mine?

*stressa! haha..

Anonymous poster hash: 0a73d...d8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...