Gå til innhold

Friskusfrøken

Anbefalte innlegg

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Jeg hadde ALDRI trodd dette ville skje

Jeg prioriterer søvn foran det meste (med mindre Luten blir lyrisk og skriver sånn at jeg ikke klarer å slutte å lese på sene kvelden)

Så dermed var det svært overraskende å finne seg selv kl 06:15 på lokale gymen for å røre på kroppen

Det gikk faktisk veldig bra - ikke mye folk, ikke gutter som pumper jern mens de glaner så fælt på seg selv at det er hakket før de sikler, ikke kø til maskinene

Så kjørte jeg hjem og hentet største kidden som var klar for bhg (man er da litt grei mot han hjemme) og så jobb

Dette kan faktisk bli en vane - alt unnagjort og kan fint bruke kvelden på sofaen om jeg vil :)

Forøvrig jeg trener IKKE for å bruke bikini - jeg er nemlig litt snurt over at den fine bikinien (brun med litt pynt på) som jeg kjøpte i fjor nå er brukt i costa del kongsvik.

Jeg må ha sterkere rygg - er så møkkalei migrene og hodepine + jeg vil ete godis uten å tenke konsekvenser!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er min heltinne! Det er verdens beste og TØFFESTE løsning på trening, jeg heier voldsomt på deg (og du kan jo alltids gå på nudiststranda om bikinien er kompromittert).

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Hehehe heltinne status kan jeg jo like! Jeg skal teste dette litt til før jeg skal ha tidenes lengste sommerferie - vi snakker fra påske til august!

Da må minsten forstå at dersom mamma skal kunne bære og bysse, så må hun få lov å hoppesprette litt på gymmen og du storkose deg på barnepassen :)

Når så høsten kommer og vi har to som skal leveres på hver sin plass - da må jeg få inn morgentrening 2 ganger i uka. For da kan det jo hende jeg er deltidsstudent og da må kvelden brukes til lesing.

Jeg vet ikke om det er nudiststrand på Mallorca? Og kompromittert bikini vil jeg si betyr en ting - shopping! Dog bikini shopping går jo som regel til hytt og helvete - grelt lys, uffent prøverom osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...