LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 - at en vakker, flott og herlig kvinne midt i tredveåra dør ifra sitt lille barn, kjæreste og familie. Kreft er og blir noe forbanna dritt. Bæsj!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Ja akkurat det der burde rett og slett tatt rennafart og pelt seg langt langt vekk. Det er ikke riktig på noe som helst vis. Fikk akkurat vite om en venninne at det er spredning og det høres jo ikke oppløftende ut, men jeg nekter plent å miste trua. Klem til deg og et skikkelig hatete hat til kreften
sug lut Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Det kan ikke bli mer feil og vondt. *klemmerpå*
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. mars 2014 #6 Skrevet 12. mars 2014 Ja kreft er helt feil og man kan ikke gjøre annet enn å hjelpesløst se på.. Sender mange klemmer!
frk Nilsen Skrevet 12. mars 2014 #8 Skrevet 12. mars 2014 Huff Sender masse klemmer Det skal ikke være lov!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 12. mars 2014 Takk, jenter. Jeg har ikke vært så nært knyttet denne personen på mange år, men kjente henne likevel godt fra ungdommen, og jeg kjenner familien hennes og vi har noen felles venner. I og for seg har det ingen praktisk innvirkning på mitt liv, men det går likevel utrolig dypt inn på meg. Hun var så ung, så tapper, så sterk, og så flott. Og nå sitter det et lite barn igjen uten mammaen sin. Det er rent forjævlig.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 12. mars 2014 #10 Skrevet 12. mars 2014 Det er helt jævlig og så feil som det kan bli! Sender en stor klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå