Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Jeg må sette p-sprøyte for å slippe blødninger. Jeg blødde mye og lenge og gynekologen anbefalte meg å begynne igjen. Da hadde jeg vært borte fra sprøyta i 4 år. Satte siste sprøyta i begynnelsen av januar og for 10 dager siden begynte jeg å blø. Holder på å bli sprø. Vurderer å sette neste sprøyte nå, men det blir jo en mnd før tiden. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få stoppet blødningene? Anonymous poster hash: 38e16...fca
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Jeg må sette p-sprøyte for å slippe blødninger. Jeg blødde mye og lenge og gynekologen anbefalte meg å begynne igjen. Da hadde jeg vært borte fra sprøyta i 4 år. Satte siste sprøyta i begynnelsen av januar og for 10 dager siden begynte jeg å blø. Holder på å bli sprø. Vurderer å sette neste sprøyte nå, men det blir jo en mnd før tiden. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få stoppet blødningene? Anonymous poster hash: 38e16...fca Når du begynner på sprøyta kan det være lurt å ta 2. Etter bare to månder å så deretter ta den hver 3. Dette har gynekolog anbefalet meg iallefall. Jeg sluttet ikke å blø før etter etter 4. Sprøyta. Anonymous poster hash: 25fb3...663
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Har brukt sprøyta i 2 år sammenhengende nå uten problemer. Kom omsider gjennom på legekontoret og fikk time hos legen min i ettermiddag. Sitter på en spisestuestol nå og bare kjenner det renner. Gruver meg til å reise meg opp:-( Anonymous poster hash: 38e16...fca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå