siot Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Skal kjøpe sko for første gang til min sønn på 9 mnd. Han står, og forsøker også å gå, så ser behov for å kjøpe sko som gir han god støtte. Hvilke bør jeg kjøpe? Skinntøfler, ecco, hard/myk såle?
☆☆☆ Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Inne er sko unødvendig, sjølv om ungane ikkjert kan gå litt før med. Då mi gjekk inne og byrja å prøve seg ute, brukte vi skinnsko frå superfit. Veldig gode sko.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Jenten vår sine første sko var ecco og gutten fikk superfit. Begge med god støtte. Ta gutten din med deg og prøv litt forskjellig Stas å kjøpe de første skoene Anonymous poster hash: 3012f...b5d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Min brukte sokker med skinnsåle eller tynne skinntøfler både ute og inne (der det var nødvendig) frem til hun gikk uten støtte. Når hun gikk stødig selv uten støtte (slik at hun kunne gå til søledammer og spisse steiner på egenhånd), kjøpte vi ecco-sko med god støtte for foten. Hun gikk uansett mest mulig barbeint. Anonymous poster hash: 1fd5d...f5f
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Skal kjøpe sko for første gang til min sønn på 9 mnd. Han står, og forsøker også å gå, så ser behov for å kjøpe sko som gir han god støtte. Hvilke bør jeg kjøpe? Skinntøfler, ecco, hard/myk såle? Barn som ikke kan gå enda har veldig godt av å bare gå barbent, eller med antiskli-sokker! Da får de en bedre "feeling" av underlaget, og vil dermed klare det raskere. Ekstra støtte er veldig unødvendig sånn i starten, foten må lære seg belastningen selv. Gjør den ikke det, vil jo barnet bli mer ustødig lengre enn nødvendig, logisk nok.... Vent til han begynner å gå helt selv, du, og deretter gå et sted der de selger ecco eller noe slikt. Anonymous poster hash: 0db36...1fd
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #6 Skrevet 12. mars 2014 Er best uten så lenge som mulig:) Anonymous poster hash: 2f38c...853
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå