Gå til innhold

Dere med vanskelig forhold til bf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere kommunikasjonen ang barnet. Min eks er en psykopat og jeg gjør alt jeg kan for å holde emosjonene i sjakk rundt han etter alt jeg og barnet har blitt utsatt for. Han har lite samvær, men et voldsomt kontrollbehov. Tenker at jeg vil tvinge all kommunikasjon til å bli skriftlig, enten på mail eller sms. Da er det lettere å ha kontroll i tillegg til bevis dersom det skulle bli noe.

Anonymous poster hash: 05139...d76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at sms og mailer åpner for misforståelser...

Skrevet

Kan det skrives noe referat fra møtene deres som dere begge er enige i?

Skrevet

Nå er ikke far her psykopat da. Men fortsatt dårlig forhold. Kontakten mellom oss foregår på tekstmelding. Og nå som største barnet er 13 år, så tar han heller kontakt med henne. Noe som ikke alltid er så heldig. Jeg har prøvd å prate med han flere ganger. Har og prøvd familievernkontoret. Der vil han ikke møte opp.

Anonymous poster hash: 68523...340

Skrevet

Det er bare det at muntlig, så er han ufin og trakasserende. Han spiller på mine svaker sider og ønsker at jeg skal bli opprørt og gå i forsvar. Han havner kanskje i fengsel for det han har gjort mot meg (og barnet), men enn så lenge vet jeg ingenting om det. Jeg tenker at det skriftlige er enklest å forholde seg til. Tidspunkt for henting f.eks. Vet ikke hvordan jeg skal gå frem for at han skal få minst mulig tid med barnet. Han er ikke riktig "frisk". Nå er han inne i en god periode, nå er det kun manipulering, men det er fordi han har ny dame. Volden kommer etterhvert og da er det på an igjen for barnet å oppleve dette i hjemmet:-(

Anonymous poster hash: 05139...d76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...