Masekråka! Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Når ca begynner de små å spise med skje? Ikke hvis man har øvd fra de begyte med fast føde, mer et normalt gjennomsnitt Hva er deres erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Min var aldri interessert før han begynte i bhg, men da sluttet han helt å bli matet på dagen. 17 mnd. Kunne sikkert begynt en stund før han fylte året sånn fysisk, men han gadd ikke Anonymous poster hash: 5991c...9cd
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Rundt 10-11 mnd. Utrolig mye gris, men det ble bedre og bedre De begynte også å drikke fra glass da e fylte året. Jeg har aldri hatt tutekopp i hus. Anonymous poster hash: d8ae0...31d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 min er snart 17 måneder og nå nekter han å få hjelp.. blir fortsatt en del søl, men han får også overraskende mye inn i munnen! Og det er deilig å kunne spise sin egen mat (noenlunde) uforstyrret igjen.. Anonymous poster hash: 08120...8f6
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Rundt 11-12 måneder. Spist selv fra 6 måneder men ikke brukt skje før nærmere året. Anonymous poster hash: 22756...ff9
Masekråka! Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2014 Takk Min er 11 mnd, trodde kanskje jeg måtte begynne å øve men da overlater jeg det til øving i bhg foreløpig (de lar ungene prøve å spise med skje) får begynne hjemme når hun viser interesse for det.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #7 Skrevet 12. mars 2014 Her har ungene fått ha skjea ved seg fra de var 9 mnd, det er helt opp til de når de ønsket å bruke den, og øve med den.. Gutten startet først når han var 17 mnd, da etter bhg, mer spennende når det er flere barn som spiser av skje Lillesøster startet når hun var 10 mnd, mye gris og søl, men innen 2 mnd var gått, så spiste hun pent av den Anonymous poster hash: f0549...97f
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #8 Skrevet 12. mars 2014 Takk Min er 11 mnd, trodde kanskje jeg måtte begynne å øve men da overlater jeg det til øving i bhg foreløpig (de lar ungene prøve å spise med skje) får begynne hjemme når hun viser interesse for det. Veldig greit å begynne å øve på det nå Veldig bra for finmotorikken. Anonymous poster hash: 22756...ff9
Masekråka! Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 12. mars 2014 Takk Min er 11 mnd, trodde kanskje jeg måtte begynne å øve men da overlater jeg det til øving i bhg foreløpig (de lar ungene prøve å spise med skje) får begynne hjemme når hun viser interesse for det. Veldig greit å begynne å øve på det nå Veldig bra for finmotorikken. Anonymous poster hash: 22756...ff9 Hun er allerede veldig flink motorisk. Hun leker med skjeen og tar den riktig vei inn i munnen osv, men hun er ikke interessert verken å spise eller grise med maten med skjeen. Lurte på hba som var normalt ift om jeg burde pushe henne litt. Men da venter jeg
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #10 Skrevet 12. mars 2014 Her lot vi henne ha ei skje selv også mata vi henne med ei anna skje i tillegg. MYE søl, endel inn i munnen på begge måtene. Det blir søl til å begynne med (i noen mnd) uansett om de er 9 eller 19 mnd tror jeg. Lykke til:) Anonymous poster hash: 9fd22...4c8
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #11 Skrevet 12. mars 2014 Takk Min er 11 mnd, trodde kanskje jeg måtte begynne å øve men da overlater jeg det til øving i bhg foreløpig (de lar ungene prøve å spise med skje) får begynne hjemme når hun viser interesse for det.Veldig greit å begynne å øve på det nå Veldig bra for finmotorikken. Anonymous poster hash: 22756...ff9 Hun er allerede veldig flink motorisk. Hun leker med skjeen og tar den riktig vei inn i munnen osv, men hun er ikke interessert verken å spise eller grise med maten med skjeen. Lurte på hba som var normalt ift om jeg burde pushe henne litt. Men da venter jeg Hvis hun ikke er interessert så venter du Men et tips er å la henne spise middag med gaffel (ikke grøt da selvsagt) Det er mye lettere enn med skje. Anonymous poster hash: 22756...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå