Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en skuespiller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg ikke på arbeidstidene, og heller ikke på de som jobber på Nationalteateret i Peer Gynt og Villanden osv.

Jeg tenker mer på de som tar roller hvor det er mye kropp, nakenhet og intimitet, som Nymphomaniac (vet det var bodydoubles, men det er drøye roller lell), In the Cut og serien Masters of Sex. En ting er at det krever enormt selvtillit av de som skal blottlegge seg. En annen ting er kontakten mellom skuespillerne. Selv om "sexen" er mekanisk og i seg selv ikke opphissende, får de en kontakt, og mange par har oppstått under film- og serieinnspilling (også i mer uskyldige serier/filmer).

Selv om du hadde hatt tilliten. Hadde det ikke vært vanskelig å se kyss, kjærtegn og fysisk nærhet.

Jeg hadde ikke klart det. Litt for usikker og sjalu til det :-/  

Anonymous poster hash: c7b83...a87
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skuespillere som innimellom i spesielle roller hadde enkeltscener med intim rollespill med kollegaer kunne jeg nok taklet.

Jeg har ikke sett de seriene du nevner, men skuespiller som drev med veldig seksualiserte roller det meste av tiden hadde jeg ikke følt meg vel med å være i et forhold til, tror jeg.

Jeg er ikke sjalu, mener det er et tillitsspørsmål og et valg. Men noen som ønsker å ha roller med veldig mye sexscener ville gjort at jeg hadde lurt på om de gjorde det pga sexen. Det kunne nok ha fått meg til å tvile.

Men det ville ha vært veldig avhengig av personen og forholdet vårt.

Heldigvis slipper jeg trolig å måtte ta stilling til det i virkeligheten ;)

Anonymous poster hash: 04f29...2cb
Skrevet

Velger ikke kjærester utfra yrke. Velger de ut fra personlighet, sjarm og kjemi med meg - uavhengig av yrke!

Utfra slik du beskriver er du moden nok til å se din egen umodenhet...

Anonymous poster hash: d81b9...71e

Skrevet

Ja er det kjærlighet.

Var sammen med en toppidrettsutøver for noen år siden. Det er vel omtrent det samme. Det VAR veldig slitsomt og mye savn. Jeg forsto prioriteringer og antall reisedøgn men det var et ensomt forhold.

Anonymous poster hash: d686e...282

Skrevet

Ja om jeg elsket han. Og skuespillere som er gift snakker vel partneren om hvilken rolle han skal takke ja til. Så evt de verste sex filmene blir de vel enige om . Nå går jeg seff utifra en kjent skuespiller og ikkr en ukjent som takker ja til alt av b sex filmer for han jobber seg opp i bransjen.

Skrevet

Velger ikke kjærester utfra yrke. Velger de ut fra personlighet, sjarm og kjemi med meg - uavhengig av yrke!

Utfra slik du beskriver er du moden nok til å se din egen umodenhet...

Anonymous poster hash: d81b9...71e

Er jeg umoden fordi jeg hadde syntes det var vanskelig å se den jeg elsker med hode mellom bena til en annen kvinne, eller at han slikker henne på brystet? Selv om innspillingen er usexy i seg selv, må det gjøre noe med den som utfører disse handlingene. Hvis man har sett f.eks Blue is the Warmest Color og The Dreamers, er det jo ganske vågalt. 

Selv om jeg stoler på den jeg er sammen med, er det mange skuespillere opp gjennom (ikke i norske produksjoner) som har innrømmet at det kan være vanskelig å ikke utvikle følelser for motspilleren.

Når man ser sin manns tunge mot en annens kvinne lyske, synes jeg det er rart hvis man ikke føler et lite stikk av ubehag/sjalusi/usikkerhet.

Anonymous poster hash: c7b83...a87

Skrevet

Da skulle jeg i så fall vært skuespiller selv, slik at jeg også kunne ha vært naken sammen med andre menn.

Skrevet

Nei! Jeg har opplevd for masse løgn og tull fra mannfolk til at jeg hadde klart å slappe av med det.

Skrevet

Ja, men kun om han het George Clooney...

Anonymous poster hash: f7701...e99
Skrevet

Nei, jeg hadde vært for sjalu og usikker :P

Anonymous poster hash: 3684a...064

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...