Gå til innhold

Kattefaan..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har revet ned og knust den ene potteplanten min.

Altså, planten er ikke knust men trenger nok litt førstehjelp i morgen ( evt sistehjelp da det er noen timer til jeg får gjort noe fornuftig).

Da bærer det ut for å kjøpe nye potter ( kan jo ikke gjøre forskjellsbehandling på dem), jord og et par andre dingsebomser.

De trenger jo å pottes om allikevel... (Når ble jeg bestemoren min?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha du burde bytte ut katten med flere potteplanter høres det ut som :P

Jeg kom hjem til hus som lukta rent lang vei når vaskehjelpen hadde vært her første gang. Lukta rent i hele huset og jeg gikk rundt og sjekka litt og var positivt overrasket og fornøyd. Helt til jeg kom til stua hvor den ene drittkatten hadde spadd ut halvparten av jorda i 2 svære planter. Vaskehjelpen stakkar visste jo ikke at de utspekulerte dyra må være på gangen når de er hjemme alene..

Skrevet

Ja, jeg har vært farlig nær å true med veterinærbesøk i det siste. Han gjør det med vilje- i know!

Men så kommer han snikende på natten, krøller seg inntil hodet mitt og slikker meg på øret (!). Da blir alt tilgitt.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Hehehehe syns det er så fint at du ikke vil forskjellsbehandle pottene dine

det er elsk det

Skrevet

...og når man leser KAFFEFAAN i stedet (som meg kanskje) lurte jeg veldig på hva for slags kaffe du bruker?

Blir vel mer riktig å spørre hva for slags katt du bruker?

Jeg bruker en stk norsk skogkatt og en av ubestemmelig type både i utseende og sinn.

Skrevet

De 2 siste (av 3) kattedyra her skal til veterinæren på mandag. Da skal vi utelukke muligheten for kattunger, samt gjøre så jeg kan slippe dem ut i våren og la dem bruke litt energi ute..

Lurer på om de er kjempeglad i meg etterpå? :P

Skrevet

Hi hi...

Da en av jentene i klassen hadde med seg katt inn på skolen, sa læreren: "Man bruker ikke katt i timen'"

Jeg "bruker" en såkalt Europeisk katt. Funnet boende i en mur ved stranden når han var noen uker gammel.

Skrevet

Ja, jeg har vært farlig nær å true med veterinærbesøk i det siste. Han gjør det med vilje- i know!

Men så kommer han snikende på natten, krøller seg inntil hodet mitt og slikker meg på øret (!). Da blir alt tilgitt.

Hadde nok heller truet med veterinæren om katten la seg inntil hodet mitt og slikket på øret mitt

Er allergisk så det kommer ikke til å bli noen problemstilling uansett.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...