Gå til innhold

Dataproblemer gud hvor irriterende


Anbefalte innlegg

Skrevet

Virus : "awesomehp" jeg har prøvd mye for å få det vekk. Diverse "oppskrifter" hvordan fikk DU det bort. Jeg griner snart...

 

Anonymous poster hash: d467f...bca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at du ikke har en trojan på maskinen? Det finnes flere sider på nett der du kan identifisere hva slags virus du har på pcen og så kan du igjen søke deg rundt for å finne fjerningsmåter av disse.

 

Jeg er skikkelig IKKE tekninsk anlagt og finner ikke det jeg skal i kontrollpanelet på pcen engang, men selv jeg har klart å fjerne virus og trojaner på pcen. Så ta deg en kveld å søk deg rundt så skal du nok fint få fikset problemet.

 

Men husk at selv om du har fikset det, så kan du ha rester eller noe annet underliggende, så etter at du har fått fjernet en ting, så ta et nytt søk om pcen har noe annet også...



Anonymous poster hash: 394f3...615
Skrevet

I sikkerhetsmodus?

 

Anonymous poster hash: b4f23...dbf

Skrevet

Viruset heter awesomehp og kupper nettleseren. Jeg har prøvd alle "triks" jeg har kommet over. Må jeg virkelig betale for at spyhunter skal fjerne det ? Splitter ny pc og jeg er ulykkelig :( HI

 

Anonymous poster hash: d467f...bca

Skrevet

Du skulle ha valgt Mac. Jeg kjøpte en MacBook air for 2 år siden og den bare virker. Ingen virus, blir ikke treg og har knallbra batteri som varer i 7-8 timer. Ja de er dyrere, men gud så mye enkler datalivet mitt er nå :)



Anonymous poster hash: a3e0e...256
Skrevet

Ccleaner er greit å prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...