Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Virus : "awesomehp" jeg har prøvd mye for å få det vekk. Diverse "oppskrifter" hvordan fikk DU det bort. Jeg griner snart... Anonymous poster hash: d467f...bca
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Sikker på at du ikke har en trojan på maskinen? Det finnes flere sider på nett der du kan identifisere hva slags virus du har på pcen og så kan du igjen søke deg rundt for å finne fjerningsmåter av disse. Jeg er skikkelig IKKE tekninsk anlagt og finner ikke det jeg skal i kontrollpanelet på pcen engang, men selv jeg har klart å fjerne virus og trojaner på pcen. Så ta deg en kveld å søk deg rundt så skal du nok fint få fikset problemet. Men husk at selv om du har fikset det, så kan du ha rester eller noe annet underliggende, så etter at du har fått fjernet en ting, så ta et nytt søk om pcen har noe annet også... Anonymous poster hash: 394f3...615
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 I sikkerhetsmodus? Anonymous poster hash: b4f23...dbf
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Viruset heter awesomehp og kupper nettleseren. Jeg har prøvd alle "triks" jeg har kommet over. Må jeg virkelig betale for at spyhunter skal fjerne det ? Splitter ny pc og jeg er ulykkelig HI Anonymous poster hash: d467f...bca
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Du skulle ha valgt Mac. Jeg kjøpte en MacBook air for 2 år siden og den bare virker. Ingen virus, blir ikke treg og har knallbra batteri som varer i 7-8 timer. Ja de er dyrere, men gud så mye enkler datalivet mitt er nå Anonymous poster hash: a3e0e...256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå