Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Snart 3 uker siden fødsel og den siste uken har det luktet vondt av det som kommer ut. Noen ganger er det så ille at den som sitter ved siden av merker det! Er dette normalt? Anonymous poster hash: c6210...afd
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Det lukter vondt ja.. Anonymous poster hash: 4f5ac...d41
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Ja, trikse er å bytte bind OFTE. Anonymous poster hash: 0c526...9d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå