Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Min har 15 cm i omkrets, og jeg synes det er for stort. Anonymous poster hash: 3680f...991
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Han har bare en penis, men jeg vet ikke hvor tykk den er. Har du virkelig målt? Anonymous poster hash: 194a2...0fe
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Ja! Fordi jeg synes det gjør vondt, og ville vite hvor smertegrensen min går Anonymous poster hash: 3680f...991
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Tykkere enn håndleddet mitt, og jeg har kraftige håndledd. Anonymous poster hash: 9486d...d15
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Mannen min har helt perfekt penis, så jeg har aldri sett en grunn til å måle den Anonymous poster hash: e05e9...b83
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Ha ha ser for meg damene her løper og finner målebånd , river buksene av mannen og måler i vei Tenker han blir fornøyd når ereksjonen er der og damen løper til pc for å rapportere mål Anonymous poster hash: ebe38...08e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Hehe det må da være NOEN av dere som er nysgjerrige nok til å måle?! Anonymous poster hash: 3680f...991
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 Ikke tykk nok... Anonymous poster hash: 37480...ab0
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #9 Skrevet 11. mars 2014 Ganskt tykk. Men kunne vært tykkere! Anonymous poster hash: b169a...0de
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #11 Skrevet 11. mars 2014 Min har bare én. *føler meg lurt* Håper den til gjengjeld er bra da! Anonymous poster hash: 3680f...991
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #12 Skrevet 11. mars 2014 13 cm, helt passe digg Anonymous poster hash: f9451...26b
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #13 Skrevet 11. mars 2014 13 cm, helt passe digg Anonymous poster hash: f9451...26b TAKK!! Endelig en som hadde gjort leksa si!! Anonymous poster hash: 3680f...991
PrinsesseHengepupp Skrevet 11. mars 2014 #14 Skrevet 11. mars 2014 Min har bare én. *føler meg lurt* Håper den til gjengjeld er bra da! Anonymous poster hash: 3680f...991 Absolutt
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #16 Skrevet 11. mars 2014 Kan tenke meg at den er tre ostepølser tilsammen :-) Anonymous poster hash: 637c4...16f
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #17 Skrevet 11. mars 2014 erigert? Anonymous poster hash: 93122...930
Elsker livet Skrevet 11. mars 2014 #18 Skrevet 11. mars 2014 Nå har vi ikke målt noen av delen, men kan tenke meg omtrent som lårbenet mitt.
Fero Skrevet 12. mars 2014 #19 Skrevet 12. mars 2014 Kan tenke meg at den er tre ostepølser tilsammen :-)Anonymous poster hash: 637c4...16f Her har vi endelig en som er inne på noe. Jeg klarer nemlig ikke se for meg hvor tykk en penis med 15cm i omkrets er. Tre baconpølser derimot, det er et språk jeg snakker! Nesten. Blir det omtrent som en falukorv, eller kanskje litt tykkere? Svartpølse? Er det noen med wienerpølse og middagspølse her da? Blir det salami har det gått for langt. Hvis det ikke er gullsalami da, for den er vel omtrent som ei svartpølse? Men selv dét er jo litt svært, spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #20 Skrevet 12. mars 2014 Kan tenke meg at den er tre ostepølser tilsammen :-)Anonymous poster hash: 637c4...16f Her har vi endelig en som er inne på noe. Jeg klarer nemlig ikke se for meg hvor tykk en penis med 15cm i omkrets er. Tre baconpølser derimot, det er et språk jeg snakker! Nesten. Blir det omtrent som en falukorv, eller kanskje litt tykkere? Svartpølse? Er det noen med wienerpølse og middagspølse her da? Blir det salami har det gått for langt. Hvis det ikke er gullsalami da, for den er vel omtrent som ei svartpølse? Men selv dét er jo litt svært, spør du meg. Haha ikke sant, mye enklere å ta det i pølsestørrelse. Har Vært borti to korte wienerpølser også, det var ikke noe å skryte av:p ostepølser derimot er favoritten, både i sengen og på grillen; -) Anonymous poster hash: 637c4...16f
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #21 Skrevet 12. mars 2014 Haha... For ett spørsmål Anonymous poster hash: 1c7ad...75c
Gjest meg&mini Skrevet 12. mars 2014 #22 Skrevet 12. mars 2014 Kan tenke meg at den er tre ostepølser tilsammen :-)Anonymous poster hash: 637c4...16f Her har vi endelig en som er inne på noe. Jeg klarer nemlig ikke se for meg hvor tykk en penis med 15cm i omkrets er. Tre baconpølser derimot, det er et språk jeg snakker! Nesten. Blir det omtrent som en falukorv, eller kanskje litt tykkere? Svartpølse? Er det noen med wienerpølse og middagspølse her da? Blir det salami har det gått for langt. Hvis det ikke er gullsalami da, for den er vel omtrent som ei svartpølse? Men selv dét er jo litt svært, spør du meg. Jeg dæver!! Fantastisk 😂😂😂
CaptainHindsight Skrevet 12. mars 2014 #23 Skrevet 12. mars 2014 Pøh, er ikke noe å skryte av før man kan sammenligne med blåhval og slikt.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #24 Skrevet 12. mars 2014 Pøh, er ikke noe å skryte av før man kan sammenligne med blåhval og slikt. En sånn en altså? Aahahaha http://en.wikipedia.org/wiki/File:Blue_Whale_Penis.jpg Anonymous poster hash: e7f64...517
CaptainHindsight Skrevet 12. mars 2014 #25 Skrevet 12. mars 2014 Pøh, er ikke noe å skryte av før man kan sammenligne med blåhval og slikt. En sånn en altså? Aahahaha http://en.wikipedia.org/wiki/File:Blue_Whale_Penis.jpg Anonymous poster hash: e7f64...517 Yesssssir. Har planlagt en slik om mannen ender under torven før meg. Trivelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå