Gå til innhold

sendt til legevakta for 3 gang dette barnehageåret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei utrolig aktiv datter som er høyt 8g lavt hele tiden. Eier ikke ro i rumpa til småpusling. I dag klatret hun i et tre og skrapet opp halve ansiktet + at hun fikk en dyp flenge i kinnet.. jeg skjønner at det er vanskelig å holde øye med alle barna i en stor bhg, men de ansatte vet at hun er over middels aktiv og bør følges ekstra nøye med på. Alikevel får hun den ene flengen i ansikt og på armene etter den andre..

Vet ikke hva jeg vil med dette, må bare få ut litt irritasjon..

Anonymous poster hash: 88f1f...c29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke Bhg sin feil at hun er aktiv

Anonymous poster hash: 25ade...aaa

Skrevet

Nei men når de vet hvor aktiv barnet er å hvor ofte hun har skadet seg før,så er jeg enig i at de burde følge litt ekstra med hun.

Anonymous poster hash: f15bb...560
Skrevet

Samme her, har til og med vært på slutten. Se på det positive, barnet får utfolde seg, erfare og lære :) hun får erfare hva hun klarer og hva hun tåler nå, og begynner ikke med det i ungdomsårene da det oftere får værre utfall.

Anonymous poster hash: 8fcea...afc

Skrevet

Selvfølgelig ikke. Synes bare de kan følge litt mer med når hun har blitt sendt på legevakten 3 ganger siden august...

Skrevet

Slutten= akutten

Anonymous poster hash: 8fcea...afc

Skrevet

Hvor gammel er hun? Tenker at dere må ha samtaler med henne, kanskje lære henne hvor hun kan klatre relativt trygt. Og så er det sånn at noen skader seg oftere enn andre. Skal hun ha ekstra tilsyn ute, på bekostning av tilsyn på alle de andre barna, så må det jo søkes ekstra tilskudd fra kommunen. Hvilket jeg tviler dere får innvilget.

Skrevet

Det hjelper ikke å "følge med". Skal de hindre henne i å skade seg kan de ikke bare "følge med". Da må de begrense henne. I dag klatret hun i et tre, sier du. Hvis det sto en, to eller tre voksne og så på henne "fulgte de med". Det er ikke dermed sagt at de hadde mulighet til å forhindre det som skjedde. Skulle de forhindret det, måtte de hindret henne i å klatre.

Ønsker du at de skal forhindre skadene, må du faktisk be dem om å begrense aktivitetene hennes.

Skrevet

Selvfølgelig ikke. Synes bare de kan følge litt mer med når hun har blitt sendt på legevakten 3 ganger siden august...

hun slår seg vel like mye selv om de ser på henne hele tiden? Eller vil du at de skal nekte henne å klatre i trær?

Skrevet

Du får nok ingen støtte her.

Her er alle som jobber i bhg hellige, og uansett hva de gjør hr barna det best der fremfor " å henge i skjørtkanten til mamma".

Innlegget ditt er som å banne i kirka.

Jeg ville snakket med dem i bhg, og sagt at du blir bekymret.

Anonymous poster hash: 9745d...f69

Skrevet

Nå er det vel også begrenset med ressurser i bhg, slik at hvis man skal binde en eller flere voksne til å følge med jenta di så vil dette også gå ut over sikkerheten til resten av barna.

Du har ei aktiv jente, og da må du regne med slikt.

Anonymous poster hash: e54d9...a4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...