Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Må man innom fastlege for å få henvisning, eller kan man ta direkte kontakt med sykehuset selv? Anonymous poster hash: 463ee...792
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Jeg var innom fastlegen, det er vel fastlegen som må bekrefte at en er gravid før en begynner prosessen trodde jeg, Anonymous poster hash: 2eaff...a1c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Det har vært proklamert til det kjedsommelige i alle disse opphetede diskusjonene om reservasjonsretten her inne om temaet, at man kan ta kontakt direkte med sykehusene når det gjelder abort, så jeg regner med at man kan ta kontakt direkte med sykehuset. Jeg ville ha ringt ditt lokale sykehus å spurt rett og slett. Hvis du kan slippe å gå via fastlegen er jo det det beste. Da kommer du raskere inn og du slipper å fortelle historien din flere ganger enn nødvendig. Lykke til, HI!! Anonymous poster hash: e2db0...ca0
Himmel og hav Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Innlegg med personopplysninger er slettet. Himmel og hav Brukermoderator
PrinsesseHengepupp Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Innlegg med personopplysninger er slettet. Himmel og hav Brukermoderator Greit nok at innlegget jeg rapporterte ble slettet, men du slettet også mitt innlegg som svarte HI på en skikkelig måte. Hvorfor?
Himmel og hav Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 Innlegg med personopplysninger er slettet. Himmel og hav Brukermoderator Greit nok at innlegget jeg rapporterte ble slettet, men du slettet også mitt innlegg som svarte HI på en skikkelig måte. Hvorfor? Ganske enkelt fordi du i innlegget ditt gjentok navnet på hun som hadde innlegget du rapporterte. Vi har ingen mulighet til å sjekke om den som laget dette innlegget og nicket, faktisk er den hun utgir seg for, og at det ikke er noen som tuller med vedkommende, og dermed gikk dessverre ditt innlegg også med i dragsuget. Himmel og hav Brukermoderator
PrinsesseHengepupp Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 Innlegg med personopplysninger er slettet. Himmel og hav Brukermoderator Greit nok at innlegget jeg rapporterte ble slettet, men du slettet også mitt innlegg som svarte HI på en skikkelig måte. Hvorfor? Ganske enkelt fordi du i innlegget ditt gjentok navnet på hun som hadde innlegget du rapporterte. Vi har ingen mulighet til å sjekke om den som laget dette innlegget og nicket, faktisk er den hun utgir seg for, og at det ikke er noen som tuller med vedkommende, og dermed gikk dessverre ditt innlegg også med i dragsuget. Himmel og hav Brukermoderator Kjøper den, delvis. Men dere har heller ingen garanti for at jeg ikke heter Prinsesse Hengepupp in real life, så å gjenta nick burde strengt tatt ikke automatisk føre til sletting. Noe å tenke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå