Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Missbrukt er kanskje riktig ord? For mange, mange år siden hang jeg med helt feil type mennesker. Jeg var forelsket i en mann, Han var sikkert 15 år eldre enn meg (jeg var 17-18). En natt ble jeg med ham på et ulovlig utested. Vi drakk hele natten, og på morgenen hjemme hos ham (fortsatt fest) hadde jeg drukket så mye at jeg var skikkelig dårlig. Han gav meg noen piller som han sa ville hjelpe mot kvalmen, jeg kastet de opp men fikk ennå flere piller, så husker jeg ikke mer. Dagen etterpå så skjønner jeg at vi har hatt sex (for første gang). Han lo litt og fortalte at jeg ikke hadde fått kvalmestillende men "kaninpiller" (noe jeg fortsatt ikke vet hva er). Jeg husker at jeg følte at dette ikke var riktig, men jeg var så ung og så forelsket at jeg ikke turte si noe for jeg var redd at han ville gå fra meg, vi hadde et slags forhold etter denne hendelsen også. Nå, når jeg er eldre så tenker jeg titt og ofte på denne hendelsen, og det plager meg veldig. Anonymous poster hash: 8c397...357
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Ja, det vil jeg mene. Det han gjorde var kriminelt og straffbart. OVERHODE ikke greit. Når man doper ned noen for så å ha sex med dem er det voldtekt. Klem til deg
det er berre mordi Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Ja - det er ulovleg å ha seksuell omgang med overstadig berusa folk. (og sovande og sjølvsagt neddopa folk, som du åpenbart har vore.) Det kan kanskje ha vore voldtektsdopet Rohypnol du blei servert?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Det som er rart er at jeg husker alt frem til jeg får disse pillene for andre gang, kastet jo opp den første dosen. Det plager meg veldig at jeg fortsatte forholdet til denne mannen i etterkant, føler liksom at jeg ikke kan kalle det et voldtekt da. Men jeg var så ung og så usikker, jeg husker at jeg var kjempestolt fordi denne mannen ville tilbringe tid med meg og at han syntes jeg var pen. Anonymous poster hash: 8c397...357
LevendeVann Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Kan også ha vært GHB du ble gitt, siden du (slik jeg tolker det) ikke husker noe fra du fikk dem, men det er ikke godt å si hvilke tabletter det var.. Angående spørsmålet ditt - "ble jeg voldtatt?" - og etter det du har skrevet om saken, så ser det ut som at situasjonen din går under strl.§192, bokstav jf. ordlyden "av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen". Er nok flere enn deg som også føler de ikke kan kalle en voldtekt for en voldtekt (kanskje bl.a fordi de er i et forhold med gjerningspersonen), men hvorvidt du er i et forhold eller ikke er ikke avgjørende for om det er en voldtekt eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Kan også ha vært GHB du ble gitt, siden du (slik jeg tolker det) ikke husker noe fra du fikk dem, men det er ikke godt å si hvilke tabletter det var.. Angående spørsmålet ditt - "ble jeg voldtatt?" - og etter det du har skrevet om saken, så ser det ut som at situasjonen din går under strl.§192, bokstav jf. ordlyden "av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen". Er nok flere enn deg som også føler de ikke kan kalle en voldtekt for en voldtekt (kanskje bl.a fordi de er i et forhold med gjerningspersonen), men hvorvidt du er i et forhold eller ikke er ikke avgjørende for om det er en voldtekt eller ikke. GHB er flytende, så kan ikke ha vært det.... Anonymous poster hash: 01ab6...d7c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Missbrukt er kanskje riktig ord? For mange, mange år siden hang jeg med helt feil type mennesker. Jeg var forelsket i en mann, Han var sikkert 15 år eldre enn meg (jeg var 17-18). En natt ble jeg med ham på et ulovlig utested. Vi drakk hele natten, og på morgenen hjemme hos ham (fortsatt fest) hadde jeg drukket så mye at jeg var skikkelig dårlig. Han gav meg noen piller som han sa ville hjelpe mot kvalmen, jeg kastet de opp men fikk ennå flere piller, så husker jeg ikke mer. Dagen etterpå så skjønner jeg at vi har hatt sex (for første gang). Han lo litt og fortalte at jeg ikke hadde fått kvalmestillende men "kaninpiller" (noe jeg fortsatt ikke vet hva er). Jeg husker at jeg følte at dette ikke var riktig, men jeg var så ung og så forelsket at jeg ikke turte si noe for jeg var redd at han ville gå fra meg, vi hadde et slags forhold etter denne hendelsen også. Nå, når jeg er eldre så tenker jeg titt og ofte på denne hendelsen, og det plager meg veldig. Anonymous poster hash: 8c397...357 Ja, definitivt. Verre enn som så, du ble dopet ned og voldtatt. Han løy til deg om hva han ga deg, og utnyttet deg seksuelt mens du sov. Det er en alvorlig forbrytelse. Anonymous poster hash: 66d3d...455
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 NEI dette er ikke voldtekt eller missbruk Anonymous poster hash: ec7d5...eef
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #9 Skrevet 11. mars 2014 NEI dette er ikke voldtekt eller missbruk Anonymous poster hash: ec7d5...eef Du er antakelig mann som mener dette eller kvinne uten empati.... Anonymous poster hash: f542a...582
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #10 Skrevet 11. mars 2014 NEI dette er ikke voldtekt eller missbruk Anonymous poster hash: ec7d5...eef I følge norsk lov er det det, uten snev av tvil. Hva du måtte mene er jo uinteressant i den sammenhengen, men tror uansett du bare troller. Anonymous poster hash: 66d3d...455
LevendeVann Skrevet 11. mars 2014 #11 Skrevet 11. mars 2014 Kan også ha vært GHB du ble gitt, siden du (slik jeg tolker det) ikke husker noe fra du fikk dem, men det er ikke godt å si hvilke tabletter det var.. Angående spørsmålet ditt - "ble jeg voldtatt?" - og etter det du har skrevet om saken, så ser det ut som at situasjonen din går under strl.§192, bokstav jf. ordlyden "av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen". Er nok flere enn deg som også føler de ikke kan kalle en voldtekt for en voldtekt (kanskje bl.a fordi de er i et forhold med gjerningspersonen), men hvorvidt du er i et forhold eller ikke er ikke avgjørende for om det er en voldtekt eller ikke. GHB er flytende, så kan ikke ha vært det.... Anonymous poster hash: 01ab6...d7c Jo, GHB kan omsettes i tablettform...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #12 Skrevet 11. mars 2014 Jeg mener vel at du ble det! Jeg har også vært gjennom noe lignende. Får angst når jeg tenker på det! Jeg har hatt frivillig besøk av tremenningen min, vi kjente hverandre ikke så godt! Spesiell situasjon men jeg bodde i utlandet og han kom for å besøke meg. Sov derfor i samme seng. Jeg tok det dom en selvfølge at vi bare var venner/i slekt og tenkte ikke videre over det. Våknet etter en natt på bytur (jobbet i bar) av at han hadde sex med meg. Jeg torte ikke å si noe imot da jeg ble helt frosset av skrekk og var "låst" til han en uke pga. han bodde hos meg! Har i ettertid følt mye skyld som tok han inn på besøk og fordi jeg ikke klarte å si i fra! Jeg ga ikke uttrykk for at jeg ville men han presset seg på. Føler også mye skam! Syns det er ekkelt og motbydelig og er livredd for at min samboer skal få vite det! Dette er før hans tid, men har ikke orket å fortelle om det. Føler meg skitten! Jeg mener nå 5 år etter at det var voldtekt, men føler også at jeg ikke har "rett" til å si at jeg ble voldtatt.... Hva tenker du? Har lurt på å skaffe noen å snakke med! Har perioder hvor jeg føler stor skam. Men jeg orker ikke å fortelle det til han jeg er sammen med! Er redd han ser annerledes på meg :/ Anonymous poster hash: 473c0...a72
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #13 Skrevet 12. mars 2014 Jeg mener vel at du ble det! Jeg har også vært gjennom noe lignende. Får angst når jeg tenker på det! Jeg har hatt frivillig besøk av tremenningen min, vi kjente hverandre ikke så godt! Spesiell situasjon men jeg bodde i utlandet og han kom for å besøke meg. Sov derfor i samme seng. Jeg tok det dom en selvfølge at vi bare var venner/i slekt og tenkte ikke videre over det. Våknet etter en natt på bytur (jobbet i bar) av at han hadde sex med meg. Jeg torte ikke å si noe imot da jeg ble helt frosset av skrekk og var "låst" til han en uke pga. han bodde hos meg! Har i ettertid følt mye skyld som tok han inn på besøk og fordi jeg ikke klarte å si i fra! Jeg ga ikke uttrykk for at jeg ville men han presset seg på. Føler også mye skam! Syns det er ekkelt og motbydelig og er livredd for at min samboer skal få vite det! Dette er før hans tid, men har ikke orket å fortelle om det. Føler meg skitten! Jeg mener nå 5 år etter at det var voldtekt, men føler også at jeg ikke har "rett" til å si at jeg ble voldtatt.... Hva tenker du? Har lurt på å skaffe noen å snakke med! Har perioder hvor jeg føler stor skam. Men jeg orker ikke å fortelle det til han jeg er sammen med! Er redd han ser annerledes på meg :/ Anonymous poster hash: 473c0...a72 Jeg syntes din historie likner mer på et voldtekt enn min. Du hadde jo ikke et forhold til mannen og han var din tremenning. Jeg fortsatte jo å være med mannen etterpå.. Anonymous poster hash: 8c397...357
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 12. mars 2014 #14 Skrevet 12. mars 2014 Ja, det er et overgrep. Helt klart.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #15 Skrevet 12. mars 2014 Jeg tenker mer og mer på det. Ikke det at jeg vil ta ham, eller anmelde, men jeg tenker sånn på det. At han gjorde noe med meg sånn at jeg mistet kontroll og at han utnyttet det. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på det. Anonymous poster hash: 8c397...357
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #16 Skrevet 12. mars 2014 Jeg er veldig usikker på om det kan defineres som voldtekt. Det at du ikke husker noe gjør det jo vansklig å avgjøre. Du hadde sex med kjæresten din. Det kan ho ha vært helt frivillig selv om han ikke burde løyet om hvilke piller han ga deg, hvis han gjorde det. En av ulempene med å drikke seg full er at man ofte gjør ting man angrer på i ettertid. Det må man ta et vist ansvar for selv. I ederu tilstand ville du sikkert ikke langet inpå med piller du ikke viste hva var, men da du var full gjorde du det. Det kan også hende du gjerne ville ha sex den gangen, selv om du angrer nå. Det at det har gått lang tid kan også gjøre at du husker situasjonen helt feil. Det kan skyldes både at minnet endrer seg over tid og at du oppfattet situasjonen feil pga at du var full. Hvis du spør din x kan han ha et helt annet minne om det som hendte. Jeg vet rett og slett ikke, men hade det vært meg tror jeg jeg ville definert det som sex i fylla og ferdig med det. Anonymous poster hash: bc49f...631
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #17 Skrevet 12. mars 2014 Jeg er veldig usikker på om det kan defineres som voldtekt. Det at du ikke husker noe gjør det jo vansklig å avgjøre. Du hadde sex med kjæresten din. Det kan ho ha vært helt frivillig selv om han ikke burde løyet om hvilke piller han ga deg, hvis han gjorde det. En av ulempene med å drikke seg full er at man ofte gjør ting man angrer på i ettertid. Det må man ta et vist ansvar for selv. I ederu tilstand ville du sikkert ikke langet inpå med piller du ikke viste hva var, men da du var full gjorde du det. Det kan også hende du gjerne ville ha sex den gangen, selv om du angrer nå. Det at det har gått lang tid kan også gjøre at du husker situasjonen helt feil. Det kan skyldes både at minnet endrer seg over tid og at du oppfattet situasjonen feil pga at du var full. Hvis du spør din x kan han ha et helt annet minne om det som hendte. Jeg vet rett og slett ikke, men hade det vært meg tror jeg jeg ville definert det som sex i fylla og ferdig med det. Anonymous poster hash: bc49f...631 Vi var ikke sammen da det skjedde, men vi flørtet og hadde kanskje kysset litt. Jeg var ikke så full da jeg fikk pillene men jeg var kvalm og trøtt og kastet opp. Jeg husker alt, at jeg hang over doen og fikk pillene og at han sa jeg måtte ta de for da ville jeg ikke være kvalm lenger. At jeg tok pillene hadde ikke noe med at jeg var full å gjøre, jeg var ung og trodde på ham da han sa det var piller mot kvalmen. Sex i fylla har jeg hatt mange ganger, og det er helt greit. Jeg visste hva jeg gjorde og var med på det, noen ganger angret jeg andre ganger ikke...men jeg var med på det. Anonymous poster hash: 8c397...357
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #18 Skrevet 12. mars 2014 Ja, det vil jeg påstå. Han ga deg tabletter, antakeligvis slike som brukes ved voldtekt, for å senere ha sex med deg. Voldtekt! Anonymous poster hash: 3e7d4...fcb
MrsMilla Skrevet 12. mars 2014 #19 Skrevet 12. mars 2014 Jeg er veldig usikker på om det kan defineres som voldtekt. Det at du ikke husker noe gjør det jo vansklig å avgjøre. Du hadde sex med kjæresten din. Det kan ho ha vært helt frivillig selv om han ikke burde løyet om hvilke piller han ga deg, hvis han gjorde det. En av ulempene med å drikke seg full er at man ofte gjør ting man angrer på i ettertid. Det må man ta et vist ansvar for selv. I ederu tilstand ville du sikkert ikke langet inpå med piller du ikke viste hva var, men da du var full gjorde du det. Det kan også hende du gjerne ville ha sex den gangen, selv om du angrer nå. Det at det har gått lang tid kan også gjøre at du husker situasjonen helt feil. Det kan skyldes både at minnet endrer seg over tid og at du oppfattet situasjonen feil pga at du var full. Hvis du spør din x kan han ha et helt annet minne om det som hendte. Jeg vet rett og slett ikke, men hade det vært meg tror jeg jeg ville definert det som sex i fylla og ferdig med det. Anonymous poster hash: bc49f...631 Tull! Hun trodde hun fikk piller mot kvalme, og så var det dop! Ikke bare ble hun voldtatt, hun ble også dopet ned mot sin vilje.... Om du ble syk selv, og kjæresten gav deg noen piller du trodde skulle stille kvamen din, og det viste seg at dette var dop.... mener du at dette ikke er å lure i noen noe de ikke hadde ville tatt ellers? Ganske forskjell på narko og lovlige kvalmestillende tabletter! Hun hadde heller ikke hatt sex med kjæresten sin før, kan nesten se ut som at hun sier hun er jomfru her (?)... tenk å ha en voldtekt i bevisstløs tilstand som første samleie! Absolutt ikke relevant at hun hadde drukket og at de var på fest - man er ikke fritt vilt fordi man drikker og fester!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #20 Skrevet 12. mars 2014 Jeg er veldig usikker på om det kan defineres som voldtekt. Det at du ikke husker noe gjør det jo vansklig å avgjøre. Du hadde sex med kjæresten din. Det kan ho ha vært helt frivillig selv om han ikke burde løyet om hvilke piller han ga deg, hvis han gjorde det. En av ulempene med å drikke seg full er at man ofte gjør ting man angrer på i ettertid. Det må man ta et vist ansvar for selv. I ederu tilstand ville du sikkert ikke langet inpå med piller du ikke viste hva var, men da du var full gjorde du det. Det kan også hende du gjerne ville ha sex den gangen, selv om du angrer nå. Det at det har gått lang tid kan også gjøre at du husker situasjonen helt feil. Det kan skyldes både at minnet endrer seg over tid og at du oppfattet situasjonen feil pga at du var full. Hvis du spør din x kan han ha et helt annet minne om det som hendte. Jeg vet rett og slett ikke, men hade det vært meg tror jeg jeg ville definert det som sex i fylla og ferdig med det. Anonymous poster hash: bc49f...631 Tull! Hun trodde hun fikk piller mot kvalme, og så var det dop! Ikke bare ble hun voldtatt, hun ble også dopet ned mot sin vilje.... Om du ble syk selv, og kjæresten gav deg noen piller du trodde skulle stille kvamen din, og det viste seg at dette var dop.... mener du at dette ikke er å lure i noen noe de ikke hadde ville tatt ellers? Ganske forskjell på narko og lovlige kvalmestillende tabletter! Hun hadde heller ikke hatt sex med kjæresten sin før, kan nesten se ut som at hun sier hun er jomfru her (?)... tenk å ha en voldtekt i bevisstløs tilstand som første samleie! Absolutt ikke relevant at hun hadde drukket og at de var på fest - man er ikke fritt vilt fordi man drikker og fester! Takk for støtten:-) Jeg var ikke jomfru, men jeg hadde ikke hatt sex med denne mannen før. Vi var ikke kjærester heller, vi jobbet sammen og hadde flørtet litt. Anonymous poster hash: 8c397...357
MrsMilla Skrevet 12. mars 2014 #21 Skrevet 12. mars 2014 Jeg er veldig usikker på om det kan defineres som voldtekt. Det at du ikke husker noe gjør det jo vansklig å avgjøre. Du hadde sex med kjæresten din. Det kan ho ha vært helt frivillig selv om han ikke burde løyet om hvilke piller han ga deg, hvis han gjorde det. En av ulempene med å drikke seg full er at man ofte gjør ting man angrer på i ettertid. Det må man ta et vist ansvar for selv. I ederu tilstand ville du sikkert ikke langet inpå med piller du ikke viste hva var, men da du var full gjorde du det. Det kan også hende du gjerne ville ha sex den gangen, selv om du angrer nå. Det at det har gått lang tid kan også gjøre at du husker situasjonen helt feil. Det kan skyldes både at minnet endrer seg over tid og at du oppfattet situasjonen feil pga at du var full. Hvis du spør din x kan han ha et helt annet minne om det som hendte. Jeg vet rett og slett ikke, men hade det vært meg tror jeg jeg ville definert det som sex i fylla og ferdig med det. Anonymous poster hash: bc49f...631 Tull! Hun trodde hun fikk piller mot kvalme, og så var det dop! Ikke bare ble hun voldtatt, hun ble også dopet ned mot sin vilje.... Om du ble syk selv, og kjæresten gav deg noen piller du trodde skulle stille kvamen din, og det viste seg at dette var dop.... mener du at dette ikke er å lure i noen noe de ikke hadde ville tatt ellers? Ganske forskjell på narko og lovlige kvalmestillende tabletter! Hun hadde heller ikke hatt sex med kjæresten sin før, kan nesten se ut som at hun sier hun er jomfru her (?)... tenk å ha en voldtekt i bevisstløs tilstand som første samleie! Absolutt ikke relevant at hun hadde drukket og at de var på fest - man er ikke fritt vilt fordi man drikker og fester! Takk for støtten:-) Jeg var ikke jomfru, men jeg hadde ikke hatt sex med denne mannen før. Vi var ikke kjærester heller, vi jobbet sammen og hadde flørtet litt. Anonymous poster hash: 8c397...357 Bare en selvfølge at du skal støttes her! Irriterer meg grønn over at mennesker utsatt for voldtekt, som du, ikke får den back-upen de skal ha. Og at man ikke kan anmelde voldtekt uten å vite at nesten ingen blir dømt, og mange heller velger å fordømme oss som blir utsatt for slikt. Leste at forskning viser at nesten ti prosent av jenter i Norge i dag blir utsatt for voldtekt, halvparten før de er 18 år - og er aldeles ikke overrasket. Voldtektsmenn er ikke skumle og gjemmer seg i smug - de er noen vi tror vi kan stole på - og de innbiller seg gjerne at jenta er med på det/la opp til det selv/ nei betyr ja/de klarte å overtale henne. Sikkert fordi ingen vil være en voldtektsmann - selv ikke de som utfører sånt.... Jenta må helst være skadet, gul og blå, og ødelagt mentalt for livet med angst for at man skal bli trodd. Hvor mange overskrifter leser vi ikke med "påstått voldtekt"? Kan ikke huske å ha lest " påstått innbrudd" eller påstått biltyveri"?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #22 Skrevet 12. mars 2014 Jeg er veldig usikker på om det kan defineres som voldtekt. Det at du ikke husker noe gjør det jo vansklig å avgjøre. Du hadde sex med kjæresten din. Det kan ho ha vært helt frivillig selv om han ikke burde løyet om hvilke piller han ga deg, hvis han gjorde det. En av ulempene med å drikke seg full er at man ofte gjør ting man angrer på i ettertid. Det må man ta et vist ansvar for selv. I ederu tilstand ville du sikkert ikke langet inpå med piller du ikke viste hva var, men da du var full gjorde du det. Det kan også hende du gjerne ville ha sex den gangen, selv om du angrer nå. Det at det har gått lang tid kan også gjøre at du husker situasjonen helt feil. Det kan skyldes både at minnet endrer seg over tid og at du oppfattet situasjonen feil pga at du var full. Hvis du spør din x kan han ha et helt annet minne om det som hendte. Jeg vet rett og slett ikke, men hade det vært meg tror jeg jeg ville definert det som sex i fylla og ferdig med det. Anonymous poster hash: bc49f...631 Tull! Hun trodde hun fikk piller mot kvalme, og så var det dop! Ikke bare ble hun voldtatt, hun ble også dopet ned mot sin vilje.... Om du ble syk selv, og kjæresten gav deg noen piller du trodde skulle stille kvamen din, og det viste seg at dette var dop.... mener du at dette ikke er å lure i noen noe de ikke hadde ville tatt ellers? Ganske forskjell på narko og lovlige kvalmestillende tabletter! Hun hadde heller ikke hatt sex med kjæresten sin før, kan nesten se ut som at hun sier hun er jomfru her (?)... tenk å ha en voldtekt i bevisstløs tilstand som første samleie! Absolutt ikke relevant at hun hadde drukket og at de var på fest - man er ikke fritt vilt fordi man drikker og fester! Nei, jeg mener på ingen måte man er fritt vilt selv om man er full, men man gjør ofte dumme ting. Det at man er full gjør ikke automatisk sex til overgrep. Mannen var sansynlig vis også full. Det finnes så vidt jeg vet heller ikke reseptfrie kvalmestillende piller. Normalt sett burde det ringt noen bjeller hvis man får det tilbudt. Det er godt mulig HI ble utsatt for et overgrep, men jeg mener vi, og hun faktisk vet alt for lite til å kunne si det med sikkerhet. Vi vet jo ikke hva som faktisk var i de pillene en gang. Det eneste vi vet er at HI tok dem frivillig. Anonymous poster hash: bc49f...631
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #23 Skrevet 12. mars 2014 Jeg kan omtrent ingenting om dop, men kaninpiller? For meg høres det ut som at du får i deg noe som gjør at du er med på alt, bare at du ikke vet hva du gjør og heller ikke husker det. Om det finnes et sånt dop? Men uansett, mener jeg at dette er en voldtekt. Han lurer i deg noen piller, kanskje fordi du ikke var full nok, for og kunne gjøre hva han vil med deg. Hvorfor måtte han dope deg for og få sex? Greit dere ikke var kjærester, men dere ville kanskje hatt sex uansett om han trengte seg på. Som du sier var du ung og ikke turte og si ifra. Så han lurer i deg dop og du har sex du ikke husker. Du kunne vært villig til å ha sex mens du var dopa, som for han er "frivillig". Men han visste hva han gjorde da han ga deg de pillene. Han visste at han gjorde det for at dere skulle ha sex. Så ja det er en voldtekt i mine øyne. Jeg tror nok du burde snakke med noen for og få ting på "avstand" og evt hjelp til og komme videre. Og kanskje du etterhvert ikke føler skam og at du klarer og snakke med samboeren din om dette. Dere er 2 i 1 forhold og må kunne snakke om det som er vanskelig. Han vil sikkert ikke se på deg som noe annet enn den du er, men han vil nok bli trist og lei seg på dine veiene. og det er naturlig. Det er sånn det skal være. Ikke tenk på at han vil se anerledes på deg, for du er fortsatt den samme som da dere møttes. Du er ikke forandret. Men kanskje han også får en aha opplevelse, og tenker at ok det er derfor du gjør sånn og sånn eller du er nedstemt og lei deg til den og den tiden. Og kanskje mye faller på plass for deg også... Tenk på det. Vurdere det. Stor klem til deg. Anonymous poster hash: b569f...95c
jojoen Skrevet 12. mars 2014 #24 Skrevet 12. mars 2014 (endret) Jeg er veldig usikker på om det kan defineres som voldtekt. Det at du ikke husker noe gjør det jo vansklig å avgjøre. Du hadde sex med kjæresten din. Det kan ho ha vært helt frivillig selv om han ikke burde løyet om hvilke piller han ga deg, hvis han gjorde det. En av ulempene med å drikke seg full er at man ofte gjør ting man angrer på i ettertid. Det må man ta et vist ansvar for selv. I ederu tilstand ville du sikkert ikke langet inpå med piller du ikke viste hva var, men da du var full gjorde du det. Det kan også hende du gjerne ville ha sex den gangen, selv om du angrer nå. Det at det har gått lang tid kan også gjøre at du husker situasjonen helt feil. Det kan skyldes både at minnet endrer seg over tid og at du oppfattet situasjonen feil pga at du var full. Hvis du spør din x kan han ha et helt annet minne om det som hendte. Jeg vet rett og slett ikke, men hade det vært meg tror jeg jeg ville definert det som sex i fylla og ferdig med det. Anonymous poster hash: bc49f...631 Tull! Hun trodde hun fikk piller mot kvalme, og så var det dop! Ikke bare ble hun voldtatt, hun ble også dopet ned mot sin vilje.... Om du ble syk selv, og kjæresten gav deg noen piller du trodde skulle stille kvamen din, og det viste seg at dette var dop.... mener du at dette ikke er å lure i noen noe de ikke hadde ville tatt ellers? Ganske forskjell på narko og lovlige kvalmestillende tabletter! Hun hadde heller ikke hatt sex med kjæresten sin før, kan nesten se ut som at hun sier hun er jomfru her (?)... tenk å ha en voldtekt i bevisstløs tilstand som første samleie! Absolutt ikke relevant at hun hadde drukket og at de var på fest - man er ikke fritt vilt fordi man drikker og fester! Nei, jeg mener på ingen måte man er fritt vilt selv om man er full, men man gjør ofte dumme ting. Det at man er full gjør ikke automatisk sex til overgrep. Mannen var sansynlig vis også full. Det finnes så vidt jeg vet heller ikke reseptfrie kvalmestillende piller. Normalt sett burde det ringt noen bjeller hvis man får det tilbudt. Det er godt mulig HI ble utsatt for et overgrep, men jeg mener vi, og hun faktisk vet alt for lite til å kunne si det med sikkerhet. Vi vet jo ikke hva som faktisk var i de pillene en gang. Det eneste vi vet er at HI tok dem frivillig. Anonymous poster hash: bc49f...631 Nei, hun tok ikke pillene frivillig, men ble lurt til å ta dem. Årsaken til at han løy må jo åpenbart være at han tenkte at hun ikke ville tatt pillene dersom han var ærlig og fortalte hva det faktisk var og hva som var formålet med å gi dem til henne, noe som var sex og ikke å hjelpe henne slik han ga uttrykk for Endret 12. mars 2014 av jojoen
MrsMilla Skrevet 12. mars 2014 #25 Skrevet 12. mars 2014 Jeg er veldig usikker på om det kan defineres som voldtekt. Det at du ikke husker noe gjør det jo vansklig å avgjøre. Du hadde sex med kjæresten din. Det kan ho ha vært helt frivillig selv om han ikke burde løyet om hvilke piller han ga deg, hvis han gjorde det. En av ulempene med å drikke seg full er at man ofte gjør ting man angrer på i ettertid. Det må man ta et vist ansvar for selv. I ederu tilstand ville du sikkert ikke langet inpå med piller du ikke viste hva var, men da du var full gjorde du det. Det kan også hende du gjerne ville ha sex den gangen, selv om du angrer nå. Det at det har gått lang tid kan også gjøre at du husker situasjonen helt feil. Det kan skyldes både at minnet endrer seg over tid og at du oppfattet situasjonen feil pga at du var full. Hvis du spør din x kan han ha et helt annet minne om det som hendte. Jeg vet rett og slett ikke, men hade det vært meg tror jeg jeg ville definert det som sex i fylla og ferdig med det. Anonymous poster hash: bc49f...631 Tull! Hun trodde hun fikk piller mot kvalme, og så var det dop! Ikke bare ble hun voldtatt, hun ble også dopet ned mot sin vilje.... Om du ble syk selv, og kjæresten gav deg noen piller du trodde skulle stille kvamen din, og det viste seg at dette var dop.... mener du at dette ikke er å lure i noen noe de ikke hadde ville tatt ellers? Ganske forskjell på narko og lovlige kvalmestillende tabletter! Hun hadde heller ikke hatt sex med kjæresten sin før, kan nesten se ut som at hun sier hun er jomfru her (?)... tenk å ha en voldtekt i bevisstløs tilstand som første samleie! Absolutt ikke relevant at hun hadde drukket og at de var på fest - man er ikke fritt vilt fordi man drikker og fester! Nei, jeg mener på ingen måte man er fritt vilt selv om man er full, men man gjør ofte dumme ting. Det at man er full gjør ikke automatisk sex til overgrep. Mannen var sansynlig vis også full. Det finnes så vidt jeg vet heller ikke reseptfrie kvalmestillende piller. Normalt sett burde det ringt noen bjeller hvis man får det tilbudt. Det er godt mulig HI ble utsatt for et overgrep, men jeg mener vi, og hun faktisk vet alt for lite til å kunne si det med sikkerhet. Vi vet jo ikke hva som faktisk var i de pillene en gang. Det eneste vi vet er at HI tok dem frivillig. Anonymous poster hash: bc49f...631 Klart vi vet at det var voldtekt. Hun var ute av stand til å forsvare seg, og loven er glassklar på dette området. Hun står ikke ansvarlig for å ta dop når hun aldeles ikke visste at det var dop! Ganske tynn den der "man burde skjønne at"! Jeg ville ikke mistenkt dop - jeg er ikke vant til dopmiljø eller slike tabletter. Når man blir sjuk og kvalm, kan det faktisk være lett å være naiv og tro på at dette var helt lovlige og greie tabletter. Dessuten får man kjøpt ingefærpiller mot kvalme reseptfritt på helsekost. Dessuten fortalte han løgner om tablettene! Ganske klart hvorfor han gjorde det - han skjønte vel at hun aldri hadde tatt dette om han sa sannheten om hva hun fikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå