Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Er bare sur og lei. Lei av rotete hjem (og midlertidig for dårlig helse til å gjøre noe med det), lei av mannen, lei av dårlig vær, lei av forkjølelse osv. osv. osv... Vet jo at det går over, men hva gjør dere for lettere å komme over kneika? Anonymous poster hash: ec943...e6d
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Gråter litt for meg selv Anonymous poster hash: 4fedc...41d
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Er bare sur og lei. Lei av rotete hjem (og midlertidig for dårlig helse til å gjøre noe med det), lei av mannen, lei av dårlig vær, lei av forkjølelse osv. osv. osv... Vet jo at det går over, men hva gjør dere for lettere å komme over kneika? Anonymous poster hash: ec943...e6d Noen ganger er det lov å hate alt.. Men viktig og ikke la det gå for langt. Selv furter jeg en stund, så ler jeg litt av meg selv, så tenker jeg på de flotte barna mine og hvor glad jeg er for alt det gode jeg har. Alt er ikke alltid dritt Anonymous poster hash: a74e2...41f
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Spiser noe kjempegodt og usunt, gråter i fortvilelse og vips er det kanskje plutselig bedre. Og ringer mine beste venninner for å tømme meg:) Anonymous poster hash: 05a6e...ba8
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Sender mann og barn til svigers og for noen dager for meg selv hvor jeg går på spa, middag med venninner, sløve morgener og stillhet. Da kommer plutselig savnet og jeg innser hvor glad jeg er i både barn og mann tross rot, bråk og stress Anonymous poster hash: d624f...f51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå