Gå til innhold

Flere som ikke har hatt "bestevenner" etter barnteskolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere venninner, men har aldri fått noen nære. ved flere tilfeller i studietiden og nå i de senere år når jeg har vært i "gjenger" så føler jeg alltid at andre knytter kontakt, og så er jeg litt på utsiden igjen. De siste årene har vi vært tre par som finner på mye sammen, men det siste året har de ofte funnet på ting sammen uten, hvor jeg tenker at det ville vært naturlig å be oss med. Blir så lei av alltid å ende opp på siden så kjenner at det nesten holder å være på hei med mødre i bhg, orker ikke gå rundt å føle at det er noe galt med meg, men noe er det tydeligvis...glad jeg har min lille familie som gir meg følelsen av å være ønsket og at det er noen som trives med meg :-)

Anonymous poster hash: 5e93e...47e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, ble dårlig skrevet på mobil, men dere skjønner kanskje? hi

Anonymous poster hash: 7f30f...8ce

Gjest Frisk bris
Skrevet

Jeg har heller ingen "bestevenner", savner det av og til, men bryr meg ikke så mye om det.

Skrevet

Vet ikke om det er det at jeg savner en bestevenninne, men kanskje like mye det at jeg alltid ender opp med å føle meg utenfor...det forsterker min følelse av at det er noe "galt" med meg :(

hi

Anonymous poster hash: 7f30f...8ce

Skrevet

Hvor bor du da HI? Jeg kunne også trengt en venninne. :)

Anonymous poster hash: b3652...794
Skrevet

Jeg har aldri hatt bestevenner, men har en del gode venninner som jeg var mye sammen før jeg fikk to smått. Nå er dagene fyllt opp med fulltidsjobb og en hektisk hverdag, har jeg ikke orket å prioritere venner. Når ungene endelig går til sengs, er jeg så sliten at jeg ligger rett ut på sofa. Jeg regner med situasjonen blir bedre når lillesøster blir større. Hun er bare 1 år. Og for å være ærlig så savner jeg heller ikke den sosiale biten....

Anonymous poster hash: 25c87...62c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...