Gå til innhold

Ppu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt ppu? Vurderer å begynne på det mens jeg fremdeles er i permisjon. Det er det beste med tanke på økonomi og jobb.

Men klarer jeg det med ansvar for ei på 6 mnd - 1,5 år. Det er ett år fulltid.... Planlegger å lese mest etter leggetid.

Anonymous poster hash: a525d...243

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en masse obligatorisk oppmøte på PPU, blant annet en masse praksis. Får du til det, da?

Anonymous poster hash: 54400...fa0
Skrevet

Jeg tenker å gjøre det samme, men jeg tror det blir på deltid over to år. Kunne sikkert klart det på ett år også, men babyen kommer ikke før til sommeren og jeg aner ikke hvordan det blir med nattesøvn og energinivå... :-) Men hvis du er innstilt på å ta det på ett år, så klarer du det!!!!!!

Skrevet

Masse obligatorisk undervisning, som krever at du deltar på skolen. I tillegg er det meldeplikt dersom man ikke kan møte til forelesning, så man kan ikke ha ubegrenset med fravær.

Og så er det bare så ufattelig kjedelig, at jeg får fortsatt vondt i viljen. Jeg tok selv ppu for to år siden, og viljen er fortsatt vond.

Anonymous poster hash: 9d3b8...7f7

Skrevet

Det er en masse obligatorisk oppmøte på PPU, blant annet en masse praksis. Får du til det, da?

Anonymous poster hash: 54400...fa0

Det jeg har søkt på, er et samlingsbasert studie og har familie som stiller opp som barnevakt når jeg ikke kan være hjemme.

Anonymous poster hash: a525d...243

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...