Ugl@ ruger... Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Det er et ordtak som heter: Opp som en hjort, ned som en lort. Der har vi meg i dag. Da passer det ekstremt dårlig at mannen må jobbe overtid. Må lære meg å begrense meg de dagene jeg føler meg på topp, for det er garantert noe jeg vil få svi for dagen etter hvis jeg ikke passer på. Ikke bare har jeg bondt i bekkenet, ryggen, hofter, jeg har " snakka i den store telefon" eks antall ganger, blør neseblod hver gang og skremte ungene da jeg gikk rett i gulvet tidligere. :-( Begynner å få en anelse hva de som sliter med migrene går igjennom, for hodepina kommer og går. Ligget mest rett ut på sofan i dag og gjort ingenting med øya lukka mesteparten av tiden. Igjen, det suger gampræv å gå gravid! Jeg er så dårlig på det! Eller kroppen min er dårlig på det, samarbeider ovehode ikke med meg her synes jeg. Men, har ikke sagt et ord om det til gubben, gruer meg litt til han kommer hjem, guttungen kommer til å " slarve" og da blir han oppgitt og bekymret. Vet ikke om jeg skal gråte eller le, er så oppgitt, lei og ja, jeg vet ikke hva. Dagens utblåsning! Vurderer å bli burugla igjen, men er mer fortvilt enn sint akkurat nå.
sug lut Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Klemmer på og heier på. Du er en tøffing som orker dette igjen.
Musemorbr / Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Postafen kvalmestillende, først av alt. Uff... jeg har sånn medfølelse. Har heller ikke det store talentet for å gå gravid og kjenner meg godt igjen i det du beskriver. Her er det direkte tradisjon da. Bestemora mi svimte av forran selveste kongen da hun gikk gravid. Men seriøst.. postafen hjelper i alle fall på spydelen og er garantert ufarlig for mageboeren.
Ugl@ ruger... Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2014 Takker...godt å ha et " sted" å øse ut frustrasjonen. Forsøker å skåne mine nærmeste mest mulig så de ikke blir lei. Prøvd Postafen, fungerer desverre ikke på meg. Heldigvis ikke kvalm hele tida lengre, så berger meg igjennom det.
Musemorbr / Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Kjipt. Postafen var gode å ha her. Tok over halve kvalmen og lot maten bli nede. Øs ut frustrasjonen du. Det har jeg gjort her i ni måneder, og jeg vet ikke hvor jeg skulle ha gjort av meg hvis jeg ikke hadde gjort det. Gull verdt!
*Miss Marple* Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 Stskkars deg! Det er så ufattelig urettferdig at noen skal tusle gjennom svangerskapene med rak rygg og vakker glød (unner dem det, altså), mens andre nesten mister både helse og forstand på veien! Jeg er oppriktig misunnelig på dem som koser seg i svangerskapene. For meg var det kun fokus på å være en dag nærmere målet. Sender bøtter med medfølelse og gode tanker, dessverre hjelper det ikke så mye. Jeg fikk bittelitt hjelp av homeopat med siste, har du prøvd det?
Ugl@ ruger... Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2014 Stskkars deg! Det er så ufattelig urettferdig at noen skal tusle gjennom svangerskapene med rak rygg og vakker glød (unner dem det, altså), mens andre nesten mister både helse og forstand på veien! Jeg er oppriktig misunnelig på dem som koser seg i svangerskapene. For meg var det kun fokus på å være en dag nærmere målet. Sender bøtter med medfølelse og gode tanker, dessverre hjelper det ikke så mye. Jeg fikk bittelitt hjelp av homeopat med siste, har du prøvd det? Skal bestille time til aktupunktur, tror hun driver med homeopati muligens også. Går til fysioterapi, bader i varmebasseng en gang eller to i uka. Alt gis en sjanse. Jaggu har jeg fått feber på toppen. :-( Like før jeg ringer å etterlyser mannen, begynner å vurdere legevakten.
*Miss Marple* Skrevet 11. mars 2014 #10 Skrevet 11. mars 2014 Stskkars deg! Det er så ufattelig urettferdig at noen skal tusle gjennom svangerskapene med rak rygg og vakker glød (unner dem det, altså), mens andre nesten mister både helse og forstand på veien! Jeg er oppriktig misunnelig på dem som koser seg i svangerskapene. For meg var det kun fokus på å være en dag nærmere målet. Sender bøtter med medfølelse og gode tanker, dessverre hjelper det ikke så mye. Jeg fikk bittelitt hjelp av homeopat med siste, har du prøvd det? Skal bestille time til aktupunktur, tror hun driver med homeopati muligens også. Går til fysioterapi, bader i varmebasseng en gang eller to i uka. Alt gis en sjanse. Jaggu har jeg fått feber på toppen. :-( Like før jeg ringer å etterlyser mannen, begynner å vurdere legevakten. Det som er skummelt med å være så elendig hele tiden er at man blir vant med å ha det ille så om det kommer noe som ikke er svangerskapsrelatert kan man lett overse det. Så jeg syns legevakten høres ut som en god ide om du føler deg så dårlig. God bedring.
Dr. Fyll Skrevet 11. mars 2014 #11 Skrevet 11. mars 2014 Gikk rett i gulvet? Som i besvimte?Legevakten høres ut som en god ide når formen din er såpass dårlig, med feber og alt. All sympati sendes til deg herfra.
Anne-B. Skrevet 11. mars 2014 #12 Skrevet 11. mars 2014 Jeg tygget ingefærsukkertøy (eller, de er mer som gele, nesten som turkish delight, men sterke), da jeg gikk med mellomste og minste, det fungerte for meg, men jeg var ikke så plaget som deg. Sender deg en god klem, du er tøff og flink.
LanzaroteJenta Skrevet 11. mars 2014 #13 Skrevet 11. mars 2014 Hold ut! Det går over! Sender en klem og en spypose (tom, altså..)
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. mars 2014 #14 Skrevet 12. mars 2014 Huff du har all min sympati! Du må ikke glemme å ta vare på deg selv oppi dette. Ring legevakten hvis du føler det er rett, ring mannen om du føler det er rett. Nesten som at jeg er litt glad du har en som kan sladre slik at noe får med seg at du er dårlig.. :/ Håper du blir bedre fortere enn fortest!!
Ziva Skrevet 12. mars 2014 #15 Skrevet 12. mars 2014 Mitt første og eneste fullførte svangerskap kunne skremme faan på flatmark. Vi har derfor kun et barn og det får holde. Så kudos til dere som gjør dette mer enn en gang. Pepsiduo, loveharts og bananer reddet gubben fra drap.
Ugl@ ruger... Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #16 Skrevet 12. mars 2014 Jeg er enten veldig dum eller veldig sta....haha... Utsette seg for dette her en gang til? Tar dag for dag, uke for uke. Orka ikke legevakta, man får uansett ikke særlg hjelp der som gravid har jeg erfart, så mannen tok seg heller av meg, i morrws sto han opp med ungene og jeg har fått ordre om å holde meg i ro og ringe hvis det er noe. Time til fastlegen i morra tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå