Gå til innhold

2 uker siden spontan abort, kan noen tyde test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 2 uker siden spontanabort uke 10 :(

Tok graviditetstest og eggløsningstest nå.

Er EL testen positiv og jeg får eggløsning nå? Eller er den det kun pga svak svak strek på grav test ?

Takk :)

Anonymous poster hash: 7c660...f89

post-42-90026_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

Hvis du får en svak strek på graviditetstesten så har du fremdeles graviditetshormoner i kroppen Sikker på at hele embryoet er ute? Man tester ikke "litt" positivt på en graviditetstest, enten så er man gravid eller så er man det ikke.

Uansett så bør du la kroppen din gå 1-3 sykluser uten å prøve å bli gravid, slik at kroppen får hentet seg inn igjen. Skjønner at du ønsker å komme fort tilbake i gamet da, på kvinneguiden har de et eget forum for prøvere hvor det er mange "spesialister" på dette :)

Anonymous poster hash: da5a1...dc3
Skrevet

Umulig å si, vi skillet ut hormoner forskjellig. Men bare å kjøre på om du vil prøve igjen nå :)

Skrevet

Ja, var på UL etterpå, alt var ute. Blør ingenting mer nå.

Grav testen har en svaaaak strek. Gynekologen sa vi kunne prøve igjen, kroppen ble ikke gravid om den ikke var klar.

Skrevet

Man kan få positiv graviditets test opp til 6 uker etter SA.

Anonymous poster hash: a3f3f...e73

Skrevet

Jeg hadde svake positive g-tester 6 uker etter sa, men du har jo positiv el-test, så kjør på, sier jeg!

At man må vente 1-3 sykluser er ikke allmenn anbefaling lenger, det er hovedsakelig basert på den emosjonelle siden ved sa.

Lykke til!! :)

Anonymous poster hash: 7390f...532

Skrevet

Man burde virkelig vente 1-3 sykluser, slik en annen skriver her. Kroppen maa ta seg inn igjen. Jeg har mistet mange ganger, og alle spesialister jeg snakket med sa dette.

Anonymous poster hash: 43281...74e

Skrevet

Man burde virkelig vente 1-3 sykluser, slik en annen skriver her. Kroppen maa ta seg inn igjen. Jeg har mistet mange ganger, og alle spesialister jeg snakket med sa dette.

Anonymous poster hash: 43281...74e

Mens både fastlege, sykehuslege OG gynekolog sa at det ikke var noe å vente på. Ulike meninger altså.

Jeg mistet for tre måneder siden, og jeg hadde fått beskjed om at kroppen hadde ryddet opp selv, og at alt var ute. Du blir uansett ikke gravid før kroppen er klar.

Så go for it! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...