Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Har kjøpt en sånn banan/fersken på glass. På baksiden står det "kan ikke brukes hvis lokket kan trykkes ned"... Jeg åpnet den bare for og lukte, og når jeg satt på lokket kan den faktisk trykkes ned... Ehn, hva gjør jeg? Skjønner ikke dette jeg, skal jeg liksom kaste den?? Hvorfor kan den ikke brukes da? Og skal den varmes? Hilsen ei med null peiling som dere forstår.... p Anonymous poster hash: 51d43...4f2
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Da er det holdbart i 24 timer i kjøleskap. Det må varmes opp før bruk. Anonymous poster hash: 5291a...19a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Har kjøpt en sånn banan/fersken på glass. På baksiden står det "kan ikke brukes hvis lokket kan trykkes ned"... Jeg åpnet den bare for og lukte, og når jeg satt på lokket kan den faktisk trykkes ned... Ehn, hva gjør jeg? Skjønner ikke dette jeg, skal jeg liksom kaste den?? Hvorfor kan den ikke brukes da? Og skal den varmes? Hilsen ei med null peiling som dere forstår.... p Anonymous poster hash: 51d43...4f2 Altså den kunne trykkes ned før den var åpnet også... Anonymous poster hash: 51d43...4f2
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Da er det holdbart i 24 timer i kjøleskap. Det må varmes opp før bruk. Anonymous poster hash: 5291a...19a Takk trodde egentlig det bare var middag som skulle varmes kan jeg varme i mikro..? Anonymous poster hash: 51d43...4f2
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Har kjøpt en sånn banan/fersken på glass. På baksiden står det "kan ikke brukes hvis lokket kan trykkes ned"... Jeg åpnet den bare for og lukte, og når jeg satt på lokket kan den faktisk trykkes ned... Ehn, hva gjør jeg? Skjønner ikke dette jeg, skal jeg liksom kaste den?? Hvorfor kan den ikke brukes da? Og skal den varmes? Hilsen ei med null peiling som dere forstår.... p Anonymous poster hash: 51d43...4f2 Altså den kunne trykkes ned før den var åpnet også... Anonymous poster hash: 51d43...4f2 Da skal du kaste det. Anonymous poster hash: 5291a...19a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Okei! Skal kjenne på de i butikken heretter! Og en annen ting som er rart er at på hipp sin hjemmeside står det 24t i kjøleskap, mens på baksiden av glasset står det 3 døgn....hva vil dette si da?! Blææ dårlig førsteintrykk av hipp er sikkert veldig bra men Anonymous poster hash: 51d43...4f2
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Du må ikke varme opp fruktpuré nei :-) Om lokket kunne trykkes ned før du hadde vridd på det, ville jeg kastet glasset. Ang om å ha åpnede glass i kjøkeskapet ville jeg maks latt det stå i to dager Du kan også sende Hipp en mail om du lurer på noe. De svarer relativt raskt! 👏😁 Anonymous poster hash: b37cd...816
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 Du må ikke varme opp fruktpuré nei :-) Om lokket kunne trykkes ned før du hadde vridd på det, ville jeg kastet glasset. Ang om å ha åpnede glass i kjøkeskapet ville jeg maks latt det stå i to dager Du kan også sende Hipp en mail om du lurer på noe. De svarer relativt raskt! 👏😁 Anonymous poster hash: b37cd...816 Takk for svar! Anonymous poster hash: 51d43...4f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå