Gå til innhold

Hvor lenge sitter deres barn i beltestol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste er 10 år, 135 høy og 30 kg. Yngste er 7.5 år, 128 høy og 27 kg. Begge sitter i beltestol og har aldri stilt spørsmål rundt dette, bortsett fra eldste når hun har med venninner. Hva gjør deres barn?

Anonymous poster hash: 2b15c...43a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste blir straks 10, og er vel omtrent som din. Sitter godt i setet sitt.

Skrevet

Min er snart 7 år, har sånn stol en kan heve i nakken og da utvider den seg i siden. Ikke spørsmål, men han liker best pappas bil for da får han sitte på pute, men det er kun av og til til skolen.

Anonymous poster hash: b5817...a07

Skrevet

Mine er 8 og 9. Sitter i beltestol.

Skrevet

Jenta på 7.5 sitter i beltestol og sitter nok der et år til.

Skrevet

Eldste på 11 år sitter enda i bilstol. Begynner desverre å bli litt liten nå, så må nok krype til korset å oppfylle ønsket hennes snart innen sommeren er over :(
Føles så trygt å ha henne i stol. Hun sitter uten stol når hun er med andre, men det gjør vondt :P
Har alltid en bilpute og beltestolen til lilebror, så vi har nok om noen andre skulle sitte på. 

Anonymous poster hash: 32e80...3a9
Skrevet

Eldste min er 9 år og 143 cm høy. Det er lenge siden han satt i stol. Sluttet da den ble for liten og han nesten tok oppi taket i bilen. Jeg har forresten en venninne som er 145cm høy. Hun sitter i bilstol. Neida, tuller! Hun gjør selvsagt ikke det:-)

Anonymous poster hash: 8cf8e...f59

Skrevet

Storesøster er snart 9 år. Hun ligger og vipper på 36 kilo, usikker på høyden. Håper hun kan sitte i stolen til minst over sommeren.

Lillebror på 6 år er lang og tynn. Håper han kan sitte noen år til.

Skrevet

Storesøster er 8 1/2 og veier akkurat 36 kg. Men hun er nok ca 145 cm høy, så stolen er helt på grensen til stor nok. Jeg håper at hun kan sitte i den over sommeren, vi skal på bilferie i Europa og da vil vi gjerne ha henne i stol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...