Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Jeg skal til gastroskopi imorgen, og har hørt at det er en ubehagelig undersøkelse (ingen skrekkhistorier, takk...). Jeg har lest at det er lurt å be om både beroligende og bedøvelse, så det kommer jeg til å gjøre. I tillegg har jeg lest at man bør svelge samtidig som de fører slangen ned. Har dere som har gjort det noen andre tips til hvordan få gjennomført det med minst mulig ubehag? (Og jeg vil gjerne høre fra de som ikke synes det var så ille...) Anonymous poster hash: 7e64a...54c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Det går helt fint:) Er selvfølgelig ikke behagelig, men ikke vondt heller. Du må bare slappe av og gjøre som de sier. Det tar ikke lang tid så lenge du ikke kjemper imot. Det gjør du nok heller ikke om du får beroligende. Lykke til:) Anonymous poster hash: 2f08d...c17
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Gjør som du får beskjed om, forsøk å slappe av og ligge i ro. Det er ganske pyton, men det er over på noen minutter og de som gjør undersøkelsen er hjertelig klar over at det er ubehagelig Jeg fikk en spray inn i munn og svelg, funka som bare det. Anonymous poster hash: aaaf2...961
Verpus Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Du får bedøvelse i halsen, og de sier til deg at du skal svelge (det gjorde de hvertfall med meg). Du får beroligende og sånt uansett tror jeg. Så må du egentlig bare prøve å puste rolig, slappe av og tenke på noe hyggelig. Det er fort over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå