Gå til innhold

Hva er best for familien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette spørsmålet fikk jeg i dag fra en veninne.

Saken er den at hun ikke har følelser igjen for mannen sin. Dem lever sammen i et vennskapsforhold. Ikke hatt sex ca 1 år. De krangler skjelden.

Men min veninne er "ulykkelig". Hun ønsker å ha sex med en mann hun tenner på (ikke møtt noen ennå), lyst til å kjenne på det å være forelsket igjen. Det føles som om dette er siste sjanse til å kunne bli forelsket igjen mener hun.

Hun er 42 år og en herlig dame. Gjør alt for familien. Men nå et hun usikker på om hun skal gå og gi seg selv en sjanse til å kunne bli "lykkelig" igjen eller om hun skal bli hos mannen for barnas skyld.

Hun er aldri med oss andre på fester elle byn lengre for hun er livredd for hva som kan skje. Redd for å treffe en mann som hun forelsker seg i. Isolerer seg.

Hvilket råd mener dere jeg burde gi henne?

Anonymous poster hash: b1243...b5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bli hos mannen og gjøre et forsøk (eller tusen) på å bli glad i han igjen. Tror aldri jeg hadde turt å gi råd til noen om at de burde gå ifra mann eller barn. Det er faktisk ikke sikkert hun blir noe lykkeligere etterpå heller, og i tillegg sårer hun familien sin. De burde iallfall gå gjennom en god runde med forsøk på oppfriskning av forholdet før de gir opp. Syns jeg hvertfall :) 

Endret av Verpus
Skrevet

Ingen råd. Dette må hun finne ut av selv.

Men si at uansett valg vil du støtte henne 100% og hjelpe henne med det hun måtte trenge hjelp til.

Et slikt valg MÅ man ta selv.

Anonymous poster hash: 975a8...b57

Skrevet

En forelskelse varer kun noen måneder. Er det verd å gå fra mann og bar for det. Hun vet nå hva hun har, men hun vet ikke hva hun får.

Prøv par kurs. Hun må begynne ta på mannen sin, gi en klem, holde rundt. Det skjer ikke av seg selv.

Anonymous poster hash: 572ca...ce4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...