Gå til innhold

Sitter dere i styre/ har frivillige verv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takket ja til å være varamedlem i styret til samfunnshuset:) Var i min ungdom med i styret til ungdomsklubben og i røde kors. Men har glemt hvor mye jobb det var med det.

Fikk beskjed om at det er 3-4 møter pr år. Noen som har erfaring med hvor mye jobb det er med å være varamedlem? Synes det er viktig å engasjere seg i lokalsamfunnet og er i tillegg foreldrerepresebtant i bhg. Men det er jo et veldig enkelt verv da:)

Anonymous poster hash: 0bec9...992

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sitter i kommunens idrettsråd og er foreldrerepresentant i 4. klasse. I tillegg driver jeg en barneklubb frivillig. Driver i lag med et annet par, så det blir ikke mer en ca en gang i måneden da. Får stadig spørsmål om det ene styret etter det andre, men forsøker å styre unna der det innebærer mye dugnadsarbeid, planlegging av større arrangementer osv. Syns jeg har nok slik det er nå.

Anonymous poster hash: 989c3...baf
Skrevet

Jeg er med i styret i vellaget her vi bor. Det er ikke masse jobb. Noe dugnad og slik. Og vel 6-10 møter i året.

Skrevet

Jeg har verv som meddommer, har vært med i komiteer, har ellers vært tillitsvalgt i ulike jobber, og vært med i elevråd noen år.

Anonymous poster hash: cadff...d43
Skrevet

Har sittet i styret i barnehage, og styret i borettslag. Nå takker jeg nei til alt, da jeg er enslig mor, som så og si aldri har barnefri.

Anonymous poster hash: bb136...c08
Skrevet

Ja.

Skrevet

Har jobbet som frivillig for en festival siden1998, nå har jeg ansvar for 100-150 frivillige i min gruppe under festivalen

Jobber også som leder i en annen frivillig organisasjon, som gir mye glede og opplevelser for barna mine også.

Kommer aldri til å slutte!! Jobber med dette når kidza er i seng.

Det gir meg utrolig mye positivenergi. Er alene med 2 små :)

Anonymous poster hash: a1f4e...080

Skrevet

Ja, jeg er frivillig fosterhjemskoordinator i Dyrebeskyttelsen..

Anonymous poster hash: 567dd...3a5

Skrevet

Jepp! Er varamedlem i kommunestyret, styreleder i idrettslaget, trener for allidretten, i valgnemnda for ungdomslaget, med i FAU i skolen og har sanggruppe for barnehagen...

Det er en del jobb, og idrettslaget har ca 6 møter i året, kommunestyret har jeg blitt innkalt til 4 ganger. Trener og sanggruppe er hver uke. Samme dagen..

Anonymous poster hash: ac9e4...447
Skrevet

Ja sitter i styret i barnehagen, er speiderleder og sitter i styret i det lokale idrettslaget.

Anonymous poster hash: 2f4b6...971
Skrevet

Jeg er tillitsvalgt og sitter i fylkesstyret i fagforeningen.

I tillegg har jeg to andre styreverv der jeg er leder i det ene styret.

Jeg er også varamedlem i styret i AP i min kommune og leder av valgnemnda samt medlem i programkomitèen. Jeg er vara i to andre komitèer.

Jeg har en krevende jobb og to barn.

Nå sliter jeg med pustebesvær, vondt i brystet, stiv nakke, munnsår m.m. 

:(

Hilsen hun som skrev her i går og spurte etter råd.

Anonymous poster hash: d5d54...af4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...