Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Har tenkt litt på barna til alle mammabloggerne der ute de siste dagene. Jeg lurer sånn på hva de kommer til å tenke når de blir eldre om hvordan foreldrene har valgt å eksponere dem. Hva tror dere vil være resultatet av mammabloggtrenden når bloggbarna blir tenåringer feks? Kjenner selv at jeg blir litt bekymret på disse barna sine vegne. tenker spesielt på om de kommer til å oppleve et enormt press på å være perfekt siden mange av mødrene deres ofte bruker barna sine til å fremstille et perfekt glansbilde. Hva vil det gjøre med en 13 år gammel jente?? Hva tror dere? Er det grunn til bekymring? Anonymous poster hash: 936ac...f6c
anonymemammaen Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Babyer/barn fra 0-4 år trenger ikke bli plaget av dette 10-14 år frem i tid, men det er jo en risiko å ta. Hva skjedde med familiebilder i fotoalbum? Jeg hadde hatet å hatt bilder av meg selv over hele nettet og en blogg om meg hvor folk jeg ikke visste noe om kunne følge utviklingen min. Helt merkelig.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Ja det hadde jeg også hatet. Jeg hadde ikke vært fornøyd dersom alle vennene mine på skolen bare kunne Google seg frem til når jeg slutta med bleie eller små videoer av meg der jeg sier "søte" ting som fireåring Anonymous poster hash: 936ac...f6c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Jeg tror spesielt jentene kommer til å bli de nye "it-jentene" om 10-12 år,starte egne blogger og fortsette å rulle penger i kassa til "familiebedriften." Anonymous poster hash: 70c4a...a68
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Herlighet som det snakkes om bloggere her i dag da. Lurer på om `noen` er stresset for at de raser nedover på blogglista. Anonymous poster hash: 4665a...1cc
Fero Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Kjendiser har fått unger i årevis, og selv dem har det blitt folk av. Noen av kjendisbarna har vel slitt, men det gjør da barn av vanlig dødelige også.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 du har ingenting med det,det må mamman bestemme selv,det har INGEN MED. men ville aldri gjort det selv Anonymous poster hash: 3c742...c97
ønskerbebis Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 Jeg hadde ELSKET å ha en haug av bilder/filmer av meg som liten! Fantastisk moro å se Men man kan jo aldri vite om det hadde vært så kult i fjortistida, nå hadde jeg derimot syns det var stas å se hvordan andre oppfattet meg som liten! Kanskje mine barn har samme takter og bevegelser som jeg hadde? Men noen ting er jo unødvendig å legge ut selvfølgelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå