Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Kjenner det i maven... Naboungen klatrer til topps i lyktestolpen, og den er HØY!! Mora står under og klapper og tar bilde. Dersom ungen faller, har h'n ikke mye sjans... Er det jeg som overreagerer her, eller er jeg hønemor som nekter egne barn denne aktiviteten?? Skal sies at det er asfalt under, så det blir liksom ikke det samme som å klatre i trær! Anonymous poster hash: 9248d...fb3
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Klatrer de rett opp en lyktestolpe uten utstyr? Det er godt gjort! Hadde mine barn klart det ville jeg også tatt bilde. Anonymous poster hash: 3aa40...33a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Klatrer de rett opp en lyktestolpe uten utstyr? Det er godt gjort! Hadde mine barn klart det ville jeg også tatt bilde. Anonymous poster hash: 3aa40...33a Jeg har mang en gang stått med nervene i spenn når min aktive jente har testet sine fysiske grenser. Det går bra hver gang og da er det verd den risikoen for å falle ned. Dagens barn blir alt for godt passet på, og det er ikke sunt. Heia ungen i lyktestolpen. Anonymous poster hash: 232ab...1f0
Sommerfeeling Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Klatrer de rett opp en lyktestolpe uten utstyr? Det er godt gjort! Hadde mine barn klart det ville jeg også tatt bilde. Anonymous poster hash: 3aa40...33a Jeg har mang en gang stått med nervene i spenn når min aktive jente har testet sine fysiske grenser. Det går bra hver gang og da er det verd den risikoen for å falle ned. Dagens barn blir alt for godt passet på, og det er ikke sunt. Heia ungen i lyktestolpen. Anonymous poster hash: 232ab...1f0
Øyne som ser!! Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Det gjorde jeg også da jeg var barn, men foreldrene mine stod ikke nedenfor å heiet, de hadde blitt rasende hadde de fått rede på det.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Huff, dere har vel rett..! Har bare friskt i minnene en tidligere nabo, der vi bodde før. Han klatret til topps i ei flaggstang etter en fuktig kveld på byn, ramlet ned og omkom... Tror bare jeg må la være å se på Anonymous poster hash: 9248d...fb3
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Hvor langt klatrer de opp da? da kan jo være veldig høye... Anonymous poster hash: 7f19e...f8e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 Når barn klarer det har de som oftest god kontroll. Og de vil høyst sannsynlig falle eller miste taket og landet med bena først. Vi må ikke være så redde for alt som kan gå galt. Da kan vi like gjerne låse oss inne. Syns ikke dette var så drøyt... Anonymous poster hash: 18de9...832
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #9 Skrevet 11. mars 2014 Er det en sån tykk trestolpe? Det skal nesten ikke være mulig. Er det derimot en litt tynnere metallstolpe forstår jeg det bedre. Da er det omtrent som å klatre i tauene på skolen. Det drev vi også med da vi var barn. På sånne stolper kan du skli ned, men du faller ikke hardt i bakken så lenge du holder deg fast. Anonymous poster hash: 3aa40...33a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #10 Skrevet 11. mars 2014 Vi gjorde det hele tiden da jeg var liten. Anonymous poster hash: 59da0...3ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå